BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Prøver at finde julehumøret.....

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Prøver at finde julehumøret.....

Indlægaf zoo » lør, 26. november 2011 16:53

Er ikke helt nået dertil hvor jeg kan sige at jeg er i julehumør.....MEN har dog fået pyntet lidt udenfor med lidt lys og gran....ryddet terassen op og pyntet den lidt......i morgen vil jeg lave adventsdekoen. Den skal være helt enkel igen i år. jeg er slet ikke til gran, ler og røde lys eller nisser.........men elsker mine glaskugler i alle afskygninger og engle :-)

Er helt færdig nu og har ondt alle vegne. Vasketøjet skal lige lægges sammen nu og så vil jeg slappe af.
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Re: Prøver at finde julehumøret.....

Indlægaf Katten » lør, 26. november 2011 18:46

Jeg havde store planer for weekenden med masser af julebagning i dag og oppyntning i morgen, men det er virkelig heller ikke blevet til det store.
Havde knægten med i skoven for at finde mos og andet godt til dekorationen han skal lave i morgen, det var nu en dejlig tur og godt med noget frisk luft. Bagefter lå jeg på sofaen og samlede kræfter imens han malede julegaver, det skulle jo gøres nu hvor vi er alene hjemme ;-) Lidt guf er det dog blevet havregrynskuglerne er lige blevet færdig, så nu er der dessert efter risengrøden :D Julesokken er også hængt op, og der skal stilles grød og en havrekugle frem til nissen, knægten ville ikke risikere at den ikke kom forbi i nat ;-)
Har ikke det store problem med at findejulehumøret frem, det er mere overskudet det kniber med, det er ikke lige så fedt at stå og bage eller lave mad når man lider af kvalme dagen lang.

Men glæder mig virkelig til denne jul, det bliver også juleaften vi afsløre vores lille hemmelighed :santa:
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Indlægaf zoo » søn, 27. november 2011 12:33

Nej.....julemad er ikke der fedeste med kvalme ;-)

Jeg er gået lidt igang med at pynte her.....kan tage mig lang tid, for jeg skal kunne holde ud at kigge på det en hel måned ;-).....er lidt penippen med min indretning ;-)
zoo

Indlægaf Ã…se18 » man, 28. november 2011 11:02

Ja jeg ved heller ikke.. synes ikke jeg er i det store julehumør i år. Det kan også bare blive for meget. Vi har tænkt os at det skal være lidt mere afslappet med juledekorationerne i år også skal vi bare have en fin hjemmelavet advents krans og masser af clementiner og confetti. Nougat og marcipan er nok det jeg glæder mig aller mest til! :razz:

Hvor skal i holde jul i år ?
vi tager til min mormor som bor på i sydsjælland i det hyggeligste hus som minder mig om barndommen. Det glæder jeg mig rigtig meget til :)
Senest rettet af Ã…se18 ons, 30. november 2011 17:35, rettet i alt 1 gang.
Ã…se18

Indlægaf zoo » man, 28. november 2011 15:50

Vi holder jul herhjemme. Vi bor jo i et hus, hvor min mand, jeg og min søn bor i den nederste lejlighed og min mands døtre og hans ekskone og hendes kæreste bor ovenpå....vi holder så jul sammen. Der kommer lidt mere familie også. Så vi blir vist mange i år......
zoo

Indlægaf Snebold » man, 28. november 2011 15:59

Det må være rart stadig at have en glæde ved julen. For mig er det nu 3. år julen skal overståes. Det er bare ikke sjovt at holde jul, når den vigtigste deltager aldrig kommer til at være med. Vores familie vil aldrig blive samlet, det kan ikke lade sig gøre.
Vi har i år valgt at holde jul bare min mand og jeg. Egentlig skulle min svigermor have været hernede (hun og mine forældre skiftes) men jeg orker hende ikke og hun vil jo også hellere være sammen med de børnebørn hun tæller med, det bliver min søn nemlig ikke.
Så juleglæden eksisterer ikke her.
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf pivpiv » man, 28. november 2011 17:36

Her er der ikke den store stemning for jul.
Det er snart tre år siden min far døde og den dag er hård. Oven i det hele så er min gamle bedstefar MEGET syg og det ser ikke godt ud.
Vores lille trio gemmer os bare bag vores fire vægge
Men for knægtens skyld skal vi nok snart finde lidt julerier
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf stinapigen79 » man, 28. november 2011 21:46

har ikke fået pyntet op endnu men kommer nok snart når jeg lige har lidt fri

men vi holder jul hjemme hvor min bror og mor kommer :)
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf Katten » tirs, 29. november 2011 13:33

Her er heller ikke blevet pyntet op endnu, selvom knægten er gået amok med sne på dåse inde på værelset ;-) Det er nu min 4. jul efter jeg flyttede hjemmefra, men har stadig ikke ret meget julepynt, så det bliver i det små og vokser sig så større hvert år :D

Knægten skal holde jul hos sin mor i år og vi tager hjem til mine forældre hvor alle mine søskende og min svoger også er samlet, vi bliver vel 8 personer i år, så det er en lille jul efter vores målestok. Glæder mig utrolig meget, juleaften er nok min ynglingsdag på hele året, synes bare at det er så fantastisk hyggeligt med dem man elsker samlet omkring sig :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Tilbage til Ordet er frit