BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Polterabend?

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Polterabend?

Indlægaf HeidiBH » lør, 12. februar 2011 15:15

Hejsa piger...

Skal lige bruge jeres hjælp..

Nu er sagen jo den at jeg er så heldig at jeg skal giftes til sommer :lol:

Og nu har min kære veninde som skal stå for min polterabend spurgt efter en liste med de tøser som skal med..

Så var det lige at jeg tænkte hvem invitere man med til den?? De veninder som skal med til brylluppet? Eller kun dem man er helt tætte med? Eller invitere man også nogle med som ikke skal med til festen? Hvor langt går man ud??

Håber der er en der kan hjælpe

På forhånd tak :-)

Knus
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Re: Polterabend?

Indlægaf 7780 » man, 14. februar 2011 22:47

Jeg vil sige alle de tøser, der skal med til festen. De kommer til at kende hinanden inden festen og det er tit en god ting :-). Jeg tror ikke man skal lave en skilning. Men ville ikke invitere dem med, der IKKE skal med til festen.
/7780
7780

Indlægaf Mor til Alma » tirs, 15. februar 2011 12:38

hmm tænkte lige 2 ting...
en polderabend skal da være en overraskelse så du burde da slet ikke vide de har gang i at planlægge noget...

og det burde da ikke være dig der skal beslutte hvem der skal med..

og når det er sagt så er det som regel dem man har inviteret med til festen der holder poldabend for en:-)
Billede
Mor til Alma

Indlægaf HeidiBH » man, 21. februar 2011 13:17

Tak for svar.. :D

Hun fik en liste med de tøser som skal med til festen...

Nej normalt skal bruden jo ikke vide noget.. Men nu skrev hun og spurgte om jeg ikke lige ville lave sådan en liste og selvfølgelig vil jeg det.. Kommer jo ikke helt bag på mig at der bliver arrangeret en polterabend ;-) Tror grunden til at hun måske syness det vil være lidt svært ved at finde ud af hvem der skal med og ikke med er nok fordi at mine vennekreds er meget spredt og der er ikke ret mange af dem der rigtig kender hinanden ud over de lige har hilst på hinanden til mine fester og sådan.. :D

Men mange tak for hjælpen :D
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Tilbage til Ordet er frit