BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

PÃ¥sken - hvad har i lavet?

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

PÃ¥sken - hvad har i lavet?

Indlægaf Alexis » søn, 04. april 2010 17:56

Hej piger, ville da bare lige ønske god påske og høre hvad i har fået dagene til at gå med?

Har selv bare været hjemme og hygge, og hold frokost for en enkelt veninde. Så familie tam tam må blive en anden gang.

Nå ja, så har jeg fået tiden til at gå med, at starte op med at løbe inden Sparta Kvindeløbet d. 21/6. Det første af slagsen for mig, så er meget spændt. Har så forkælet mig selv med lidt løbetøj. FEDT!

Knus til jer alle :D
PB Startet 10/08
Barnløshed uforkl. - alt ser fint ud hos begge.
Biokemisk 11/ 09, maj/juni 10? 11/10
IUI 1 n. IUI 2 n. IUI 3 n. IUI 4?, IUI 5 b.
IVF 1 SA 4+3 :(
22/3/11 Naturligt gravid <3<3 Blive derinde og voks dig stærk lille liv <3<3
Brugeravatar
Alexis

Geografisk sted: København V

Indlægaf stinapigen79 » søn, 04. april 2010 19:19

jeg har arbejdet det meste af påsken
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf Alexis » man, 05. april 2010 17:16

stinapigen79 skrev:jeg har arbejdet det meste af påsken

Ok, hvad laver du siden du skulle arbejde?
PB Startet 10/08
Barnløshed uforkl. - alt ser fint ud hos begge.
Biokemisk 11/ 09, maj/juni 10? 11/10
IUI 1 n. IUI 2 n. IUI 3 n. IUI 4?, IUI 5 b.
IVF 1 SA 4+3 :(
22/3/11 Naturligt gravid <3<3 Blive derinde og voks dig stærk lille liv <3<3
Brugeravatar
Alexis

Geografisk sted: København V

Re: PÃ¥sken - hvad har i lavet?

Indlægaf gitte25 » man, 05. april 2010 17:28

hej alexis altid dejligt når man forkæler sig selv med nogen ting engang i mellen det jo dejligt, påsken her har været stille roligt har her haft min kærestes to piger hele påsken så der har været nok at se til ,og ellers haft besøg af mine forældre og min lillesøsters lille datte mosters dejlige pige. knus
gitte25

Geografisk sted: esbjerg

Indlægaf Annette1975 » man, 05. april 2010 17:39

Min påske blev ikke helt som forventet. Torsdag endte det med at min mand og amalie tog til påske frokost hjemme hos hans forældre for jeg var simpelthen så syg at jeg ingenting kunne.

Fredag blev påskefrokosten med min familie aflyst, jeg var stadig svinesyg, så jeg lavede så lidt som muligt og ammede nærmest kun Amalie, resten af tiden passede min mand hende.

Lørdag var ret uændret.

Søndag havde jeg det lidt bedre, og jeg havde mere overskud til Amalie. Til gengæld var min stemme forsvundet og det er ikke sjærligt sjovt kan jeg hilse at sige.

I dag er første dag i en uge hvor jeg har det nogenlunde og har lidt energi. Stemme mangler stadig, jeg kan ikke sige mange ord før jeg må hviske resten af sætningen fordi mit stemmebånd ikke kan mere. Men jeg har fået pakket bryggers ud og fået stillet på plads og det er rigtig rart. Min mand har også været utrolig praktisk i huset så vi har kunnet komme mere på plads.

Så en noget anderledes påske her hos os.
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf Stinna30 » man, 05. april 2010 18:00

Vores påske blev heller ikke som forventet. Lagde godt ud med fed Kashmir-koncert torsdag, men fredag morgen kl. 7 ringede svigermor og fortalte, at min svigerfar var blev kørt med ambulance til Kolding Sygehus :-( Han var dehydreret pga. diarre og havde mange mavesmerter (det havde stået på 4-5 dage). De kunne slet ikke finde hans årer, da ham kom ind pga. væskemangel - stakkel.
Han fik morfin og 2 liter saltvand i drop samt en masse at drikke. Blodprøverne kunne ikke give noget svar - de kunne kun se et højt levertal. Jeg måtte ikke besøge ham pga. bebs - han lå nemlig i isolation.
Han er kommet hjem igen og har det bedre :-)
Samme fredag blev jeg selv syg, forkølet og ondt i halsen - æv :???: så jeg måtte blive hjemme fra fødselsdag lørdag og påskefrokosten hos mine svigerforældre i går var af gode grunde aflyst.
I dag har vi bare slappet af - og går og glæder os til MD i morgen :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf pivpiv » man, 05. april 2010 20:13

Vi har KNOKLET!!!!

Torsdag kørte vi til grænsen og handlede til min fødselsdag til sommer :) det var en super god dag.
Fredag satte manden loft op i noget af garagen og jeg var i haven og bekæmpede lidt snegle og brændenæller imens knægten hjalp med at rive grene og lign sammen.
lørdag hentede hr mand en damper og så begyndte vi at tage tapet ned i køkkenet imens han satte det sidste loft op. Det tapet var en fæl fætter og det tog sin tid.
Søndag havde påskeharen sørme været her og vi fik biografbilletter (er fortalt om i andet indlæg) så os afsted og bagefter hjem og knokle videre.
Til aften kørte vi på Bones og så besøgte vi min mormor og bedstefar.
I dag kom min mor så og tapeserede køkkenet imens hr mand hev nogle planter op og lavede et KÆMPE læs til lossepladsen.
Nu er både skrald, planter, tapet og alverdens andre ting også klaret og vi er alle totalt flade og knægten er i seng og jeg sidder her på sofaen og sover med åbne øjne :)
Sikke en skøn påske :)
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf stinapigen79 » man, 05. april 2010 21:55

stinapigen79 skrev:
jeg har arbejdet det meste af påsken

Ok, hvad laver du siden du skulle arbejde?

Alexis jeg arbejder i butik
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Tilbage til Ordet er frit