BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

PÃ¥ske

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

PÃ¥ske

Indlægaf pivpiv » ons, 31. marts 2010 16:40

Hejsa alle sammen
Hvad er jeres planer i påsken??
Er der påskemiddag, havearbejde eller hvad søren skal i?

Her tager vi lige en smut til tyskland i morgen og handler stort ind, meget stort*GG*
Og så skal min mand have sat noget loft op og nogle planter skal plantes og vi skal nu nok også have gjort lidt i haven.
I dag har knægten og mig hjulpet hinanden med at feje en del af terassen og pt leger han i haven, det er bare så hyggeligt :)

Vi har slet ingen påskefrokoster eller lign. Bare projekt hus, familie og hygge - det er jo så heller ikke de værste ting ;)

jeg ser virkelig frem til påsken og håber at vi får lavet nogle af alle de ting som sneen har forhindret os i indtil nu.

God påske alle sammen
knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Pille » ons, 31. marts 2010 21:17

Vi skal bare slappe af herhjemme, kæresten og jeg.. På søndag skal vi til påskefrokost hos min far og hans kone i Ringsted - kun os fire. Det bliver rigtigt hyggeligt...

Derudover tror jeg vi skal ud i vores kolonihave og have lidt styr på den - hvis vejret altså tillader det :D Meget meget hyggeligt!

Rigtig god påske herfra også!

Kram,
Pille
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf Stinna30 » ons, 31. marts 2010 22:04

Det lyder, som om I får en travl påske, pivpiv :D
Hyggeligt med kolonihaven, Pille :D

Vi skal til koncert med Kashmir sammen med 8 andre i morgen aften, men først skal vi på sushirestaurant - love it :love4:
Fredag er der dømt afslapning eller måske havearbejde - har en sindssyg brombærbusk, der skal klippes :help:
Lørdag aften skal vi til fødselsdag :occasion4:
Søndag til påskefrokost hos svigermor, uhm :tongue9:
Mandag: afslapning eller havearbejde
Tirsdag: MD-skanning :toothy10:
Onsdag: fri fra arbejde :laughing6:
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Alexis » tors, 01. april 2010 00:41

Lyder til at i alle skal have nogle dejlige dage. SKØNT!!!

Vi har ikke lagt de store planer, skal se nogle venner og træne, hvilket jeg endelig er kommet i gang med.

Var ude at købe løbetøj i dag, og har tilmeldt mig Sparta Kvindeløb d. 21/6 i fælledparken.

Måske tager vi et smut til Fyn og besøger min svigerinde, eller også tager vi et smut op og siger hej til mine forældre.

Nå ja, så er der lige en hel del lektier, men deeeet har jeg lykkeligt glemt lidt endnu ;-)
PB Startet 10/08
Barnløshed uforkl. - alt ser fint ud hos begge.
Biokemisk 11/ 09, maj/juni 10? 11/10
IUI 1 n. IUI 2 n. IUI 3 n. IUI 4?, IUI 5 b.
IVF 1 SA 4+3 :(
22/3/11 Naturligt gravid <3<3 Blive derinde og voks dig stærk lille liv <3<3
Brugeravatar
Alexis

Geografisk sted: København V

Indlægaf HeidiBH » tors, 01. april 2010 09:22

Lyder til i alle skal have en dejlig påske :-) med en masse ting..

Vores påske står i hyggens og familiens tegn.. Skal ud til svigerforældrene i aften.. Og i morgen står den på kærestehygge.. Lørdag køre vi hjem til Grenå og besøger min familie og der bliver vi nok til mandag :-) og så har
min kære momse arrangeret at jeg skal prøve en gang healingsmassage, da jeg døjer lidt med lænden, så det bliver lidt spændene.. :-)
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Tilbage til Ordet er frit