BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Panden mod en mur :(

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Panden mod en mur :(

Indlægaf Katten » tors, 26. maj 2011 10:03

Ja som overskriften lyder går det ikke skide godt her, jeg føler hele tiden jeg løber panden mod en mur og det er SÅ frustrerende. :banghead:
Vi har snart været i gang med vores projekt baby i 6 måneder, og må ærligt indrømme at da jeg smed pillerne d 3. nov havde jeg forestillet mig at vi når vi gik i gang i dec hurtigt ville få gevinst. Kan godt være det var meget naivt, for ved godt at det kan tage lang tid før man er heldig, men lidt optimisme er der jo ikke noget i vejen for. Nu sidder jeg har knap 6 måneder efter vi begyndte at prøve og der er stadig ikke sket en skid, det eneste jeg kan sige er at jeg er meget sikker på at pillerne er helt ude af systemet nu :-)
Min kæreste er selvfølgelig med om bord på dette projekt og så alligevel ikke synes jeg :cry: Han er en mand der har mange jern i ilden og derfor har han ofte meget travlt og er ikke meget hjemme. Det har jeg vænnet mig til efterhånden, men de aftener han så er hjemme vil jeg jo gerne have at vi så er sammen og hygger os. Og her er det store problem. Han er altid meget træt når han kommer hjem og sidder oftest og spiller computer eller kommer ind i stuen og ser fjernsyn med mig og så ligger vi der på sofaen og så er det det. Jeg kan mærke hvordan min lyst til ham bygger sig op gennem hele aftenen og når vi så skal i seng og jeg prøver at starte noget for jeg en kold spand vand smidt i hovedet :evil: Han er træt og har ikke lyst når han kommer hjem efter en lang dag, men vil kun have sex om morgenen. Det er da meget nemt at sige når han skal tidligt afsted hver dag, så i sagens natur sker der ikke ret meget til min store frustration :twisted: Det er absolut ikke fordi jeg "plager" ham hver dag med mine tilnærmelser, men har især forsøgt at opildne til noget omkring ÆL hvilket ikke er nemt når han i forvejen ofte kommer sent hjem eller sover ude og det har bare ikke haft den ønskede effekt. Føler mig næsten som en overfaldsmand bare fordi jeg har lyst til at have sex med min kæreste :cry: Han har sagt at sommeren bliver utrolig travl og stresset og så kan jeg jo godt gætte mig til hvordan det bliver. Så må nok indstille mig på at det ikke er inden for de nærmeste måneder at jeg kommer til at stå med en positiv test :cry:
For ligesom at bidrage til pineriet sidder jeg i øjeblikket og skriver bachelor om ægteskabet i det gamle Grækenland og har derfor også skrevet en del om undfangelse og graviditet og i vinters var jeg til eksamen om moderskab i 1700 tallet, begge meget interessante emner som jeg selv har valgt, men åh hvor er det svært når man selv sidder og gerne vil være gravid.

Det skal lige siges at han ellers er en dejlig mand og jeg elsker ham meget højt og ved han gengælder mine følelser.

Puha det var et langt klagebrev, men synes det er svært at snakke med andre om, så er det lidt nemmere herinde.

Hilsen den frustrerede kat
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Re: Panden mod en mur :(

Indlægaf Snebold » tors, 26. maj 2011 10:52

Øv altså, mænd :roll: Nogle gange fatter de ikke hvad der er vigtigt.
Vi havde også svært ved at få det til at falde naturligt med sex i den mængde der skulle til. Min mand er klart B menneske og derfor klar om aftenen, hvor jeg som er A menneske allerede sov på sofaen inden vi kom i seng. Om morgenen hvor jeg var klar, ja der var han ikke til at vække. Først da vi virkelig planlagde tvangssex hver 2. dag lykkedes det. Ikke særlig romantisk, men effektivt. Bagefter sagde min mand også, at det jo egentlig var klart det ikke var lykkedes når man så tilbage på hvilken aktivitet vi havde haft i fht. da det lykkedes.
Hos jer er det så din mands mange aktiviteter der driller og der er vel ikke så meget at gøre, end at vente på han indser der skal en virkelig intens aktivitet til for det kan lykkes. I har sikkert talt om det før, men du må næsten prøve igen, for hvis det virkelig er noget han ønsker, ja så er han nødt til at arbejde for sagen som alle andre.
Det ville være skønt hvis ens sexliv bare kørte, men desværre tror jeg at hverdagen indhenter de fleste og det er rigtig træls. At du så står der med alle dine talenter og bliver afvist er ekstra træls, men du er nok ikke den første der har stået der.
Hmm... ja jeg havde vist ikke noget fornuftigt at sige, men ville bare udtrykke min forståelse for dine frustrationer.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Katten » tors, 26. maj 2011 11:09

Tusind tak for dit svar Sneboldt, har virkelig gået og følt mig alene med det problem, for alle jeg ellers har snakket med bare generelt om sex har ingen problemer og kan slet ikke sætte sig ind i det. Og man bliver jo konfronteret med sex alle vegne og de steder hvor man så høre om problemer er del altid kvinden der mangler lyst. Vi har ellers snakket om det allerede da vi gik i gang og jeg sagde halvt i sjov at jeg glædede mig til det forde vi netop skulle have meget af det for at der var en god chance :lol: Tror også lidt han har i baghovedet at det lykkedes i et hug med hans store knægt (engangsknald), så det var jo nemt nok.
Men han mener at tingene skal komme naturligt og man ikke kan skynde på biologien, så ved ikke rigtig hva jeg skal gøre. Giver ham nok lige et par måneders "fred" så han kan få mere styr på alt det andet og ikke føler sig presset til noget når han så kommer hjem. Men min drøm om at gøre mine forældre til bedsteforældre inden deres sølvbryllup til marts bliver nok ikke til noget :cry:
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Indlægaf pivpiv » tors, 26. maj 2011 13:59

Ja mand altså ;)
Har du fortalt ham hvad du tænker? at du føler dig lidt som en overfaldskvinde?
Aftal at pakke pc væk og slukke tv og så nyd hinanden - ikke nødvendigvis med sex for øje hver gang - men for at pleje parforholdet, for det kommer også til at lide under kampen for baby.
Sæt uret til en halv time tidligere om morgenen og væk ham på en fræk måde og ellers hiv ham tidligere med i seng, for tid til jer SKAL der da være.
Gå en lang tur om aftenen og hold i hånd. Nyd hinanden og lad sex være gevinsten.
Men vigtigst af alt, snak om tingene.

Pøj pøj med at få fut i ham.
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Katten » tors, 26. maj 2011 14:26

Nej jeg har ikke fortalt ham det, har meget svært ved at snakke om det :-(
Jeg har besluttet at foreslå ham at vi bare tager det roligt og nyder sommeren og hvis vi skal have sex må han tage initiativet, men at vi så til gengæld til september øger indsatsen :lol:
Faktisk så er han også selv B menneske og står ikke op før det er nødvendigt, nogen gange i sidste øjeblik ;-) Men vil da helt klart prøve at pleje vores parforhold her til sommer og så se hvad der sker.
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Indlægaf zoo » tors, 26. maj 2011 16:07

Hej. Uhh ja det er et ømtåleligt emne.

Det kan være rigtig frustrerende, for hvordan skal et babyprojekt lykkedes når man ikke har jævnlig sex???
Men jeg tror der sker noget ubevidst hos mændene og også hos os kvinder.

VI vil lige pludselig have sex konstant, fordi der nu kan komme et lille mikrakel ud af det. Og mændene bakker lidt fordi de føler at nu vil vi dem rigtig gerne....og hva så når vi har fået kagen i ovnen??? Bliver de så bare sat ud på sidelinjen igen?? Jeg tror det er rigtig vigtig at man har kærestesex og ikke babysex!

Det er rigtig vigtig at nyde hianden på andre måder end kun dem der lige føre til at få børn - så bliver det (i mine øje) mekanisk og ikke kærligt. Jeg tror mange mænd er bange for at blive glemt i alt det her babyræs....for de bliver sat på sidelinjen en periode og hvem har da i bund og grund lyst til det? Så vi skal huske...vi kan jo ikke få de små mirakler uden dem, så vi er nød til at pusse og nusse om dem - de kære mænd ;-)
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Katten » ons, 08. juni 2011 12:51

Puuuuha, så fik jeg endelig taget mod til mig og snakket med ham (ved godt at jeg er en kylling, men synes det er svært at snakke med ham om det :roll: ). Jeg foreslog ham at vi skulle lægge projekt baby lidt på hylden for sommeren, hvor vi bare skulle nyde hinanden og sommeren. Overraskende nok virkede han ikke helt begejstret for ideen, det var ikke fordi han ville lægge det på hylden, han ville bare have at det hele skulle komme naturligt sagde han ;-) Vi aftalte dog at putte det i baggrunden og så tage det stille og roligt, han mener at jeg har stresset for meget over det og at det derfor vil være nok bare at slappe lidt af. Jeg er nu ikke sikker, men nu må vi se, ellers gik han med til at øge indsatsen til efteråret, hvis der ikke var sket noget inden. Så alt i alt er det vel fint nok alt sammen og vi må vente og se imens vi nyder sommeren og hinanden :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Tilbage til Ordet er frit