BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

P-pille-stop = total succes-oplevelse!!!

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

P-pille-stop = total succes-oplevelse!!!

Indlægaf MT1984 » lør, 16. oktober 2010 09:46

Jeg er fuldstændig forundret over, at det bare er gået helt efter skemaet...altså, min cyklus. Jeg stoppede med p-pillerne d. 09.09.10. hvorefter jeg fik min menstruation, (men den kan jo ik' regnes som en rigtig mentruation, når det er den første efter et p-pille-stop). Derefter troede jeg, at jeg sku' ha' en cyklus på en 40-45 dage, da jeg jo har taget p-piller i 10 år, og at de derfor godt kan sidde i kroppen i lang tid, men næh nej...!!! Min første rigtig mentruation efter p-pille-stoppet kom i torsdags på 32.-dagen, hvilket jo egentlig er en ret normal cyklus!!! Plejer man ik' at sige, at en alm. cyklus er mellem 28-35 dage? Jeg er dybt imponeret over, at det bare har været så nemt!!! :D

Havde jeg vidst alle fordelene ved et p-pille-stop, så havde jeg da stoppet med dem noget før, for udover normal cyklus, har jeg os':

(Stadig) pæn og ren hud? TJEK!
Mere energi? TJEK! :D
Nul PMS? TJEK! :-)
Større sex-lyst? (dobbelt)TJEK! :razz:

Derudover, når jeg tænker over det, så har jeg det faktisk rigtig godt med, ik' at fylde min krop med kemisk producerede hormoner! Var der da bare nogen som havde fortalt mig alt dette noget før!!! :D
Så nu må det bare meget gerne snart blive vinter, så kæresten og jeg os' kan droppe kondomet, og vi kan komme igang med "Projekt Baby"!!! :D :D :D

Mvh. MT1984
Glæder sig HELT VILDT til at gå igang med "Projekt Baby" til vinter!!! :o)
MT1984

Geografisk sted: Silkeborg

Tilbage til Ordet er frit