Det er sjovt, jeg har hørt fra flere, at de ikke bryder sig om combivogne, men der er ingen, der egentlig ved hvorfor, de ikke bryder sig om dem:-) er det ikke mystisk.
Den jeg har set på, en emmaljunga, har en barnevognsoverdel og en klapvognsoverdel. Og barnevognsdelen er lige så stor som en almindelig barnevogn. Mållene er det samme og den kan akkurat det samme, som en barnevogn i det samme mærke, så kan ikke helt finde ud af, hvad forskellen er. Regner med, at vi skal op og kigge på en om en måneds tid, der er åbenbart leveringstid på sådan noget skidt:-) så må vi se, hvad de professionelle siger, de må jo vide, om der er forskel på combi og almindelige.
Vi har godt nok også babytøj liggende derhjemme, og jeg har også en tremmeseng (den som jeg selv har ligget i) som jeg regner med, skal hentes hjem, før babyen kommer, men der er altså bare et ellers andet overtro med lige præcis barnevognen, ved ikke, hvorfor det lige er den, men det er altså rigtig nok. Så må man jo selv tage stilling til, om man tror på det eller ej, men jeg henter altså ikke barnevognen før babyen kommer. Skal ikke nyde noget