BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Øv øv og atter øv

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Øv øv og atter øv

Indlægaf Annette1975 » man, 05. juli 2010 14:39

Jeg var et hårs bredde fra at få nyt arbejde sidste sommer, men fordi ansættelsesforløbet trak ud var jeg rigtig langt henne før jeg skulle have begyndt i stilingen. Så jeg valgte at trække mig fra opløbet selvom jeg i mellem linjerne havde fået at vide at de havde tænkt sig at ansætte mig. Jeg aftalte så med ham gutten der styrede ansættelserne at jeg ville ringe her til sommer og tage en lille uformel snak om hvorvidt de så kunne bruge mig nu når jeg kommer tilbage fra barsel.

Jeg har så lige ringet til firmaet og fået at vide, at ham jeg var til samtale med, han ikke længere arbejder i firmaet pis pis pis siger jeg bare. Jeg vil bare SÅ gerne arbejde for det firma og nu er der ikke nogen nede i firmaet der husker mig, vil jeg tro.

Nå men jeg blev stillet om til én i deres rekrutteringsafdeling og hun tog selvfølgelig ikke telefonen, så jeg lagde en besked om at hun skal ringe til mig. ØV siger jeg bare. Jeg havde en drøm at jeg forhåbentlig kunne få ansættelse nede i det firma i løbet af det næste halve års tid når der blev en stilling ledig.

Nå men jeg må igang med at læse flere stillingsannoncer og samtidig håbe på at hende rekrutteringsgut-inden ringer til mig og gerne vil have en snak selvom de pt ikke har nogen ledige jobs.
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Re: Øv øv og atter øv

Indlægaf Stinna30 » man, 05. juli 2010 20:15

Hej Annette

Man kan jo håbe, at han har efterladt/overladt et eller andet vedr. dig - måske cv med noter fra samtalen - til rekrutteringsgutinden. Ellers må du bare charme dig igennem ;-) Ej, seriøst, så er det da mega ærgerligt, at han ikke er ansat der mere. Krydser fingre for et heldigt udfald XXXXXXXX
Jeg håber selv at finde nyt job, mens jeg er på barsel.
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Re: Øv øv og atter øv

Indlægaf Alexis » fre, 09. juli 2010 12:25

Ej hvor ærgerligt. Jeg håber det lykkes for dig, at få dem til at overveje dig alligevel. Du har jo længe drømt om at arbejde for dem, så lidt ihærdighed - og banken på døre er en god ide.
Hvis de ikke ringer til dig, så ring igen. Nogle firmaer bliver smigret af, at nogen opsøger dem gentagende gange.
SÃ¥ hvad pokker, du har intet at miste kan man sige!

Du må endelig fortælle om der sker nyt i sagen. :lol: :lol:

Knus
PB Startet 10/08
Barnløshed uforkl. - alt ser fint ud hos begge.
Biokemisk 11/ 09, maj/juni 10? 11/10
IUI 1 n. IUI 2 n. IUI 3 n. IUI 4?, IUI 5 b.
IVF 1 SA 4+3 :(
22/3/11 Naturligt gravid <3<3 Blive derinde og voks dig stærk lille liv <3<3
Brugeravatar
Alexis

Geografisk sted: København V

Tilbage til Ordet er frit