BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Onde drømme ...

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Onde drømme ...

Indlægaf BEBE » man, 14. april 2008 12:48

Hej alle,

Er det normal at man drømmer de mest mærkelige og onde drømme, når man er gravid??? :-(

Her forleden drømte jeg - at jeg sad på toilettet og fik lige pludselig store smerter i maven. Min mand kommer hen til mig og jeg begynder at græde. Jeg skriger og siger at der er noget galt med babyen og jeg kan mærke en stor, varm klump falde ned i kummen. Jeg kigger ned og kan se masser af blod og kan se at babyen også ligger dernede. :shock: Kun to cm, men færdigudviklet. Og så lige pludselig ser jeg at moderkagen og navlestrengen hænger på kanten af toilet brættet! :cry:
Jeg er i chock og græder meget. Min mand står bare og kigger på! :mad:

Efter den onde drøm, vågner jeg op og det første jeg gør, er at røre min mave og tjekke at alt er i orden.

Har I også oplevet noget lignende?? Er det fordi man går rundt og tænker så meget over, om alt er nu som det skal være, og så drømmer man om det??

Det var godt nok ubehageligt! :oops:

Jeg vil ikke drømme onde drømme, kun gode, hvor jeg jeg holder min velskabte baby i armene... :-)
BEBE

Indlægaf MK » tirs, 15. april 2008 09:53

Hej
Øv, sikke en dårlig drøm. Det er ubehageligt, at drømme sådan noget, men jeg tror, at det er meget normalt. Jeg drømmer også mange underlige ting for tiden, det har ikke altid noget med babyen at gøre, men i alle drømmene er jeg gravid. Graviditeten er en så vigtig del af mig, at den store mave ikke længere kan adskilles fra resten af mig - ikke engang i drømmene.
Jeg tror bestemt ikke, at dårlige drømme skal opfattes som et varsel. Hvis du er en smule bekymret i dit vågne liv, kan det smitte af i drømmene. Men hvis du er stresset eller lignende kan det måske være kroppens måde at fortælle dig, at du skal sætte tempoet lidt ned.
Håber de dårlige drømme stopper.
Blev mor til Victor d. 15/8-08
MK

Tilbage til Ordet er frit