Er selvfølgelig nød til at dele denne fantastiske nyhed med jer alle.. Troede lige at jeg var verdens lykkeligste pige, med den bedste kæreste og en lille prinsesse i maven.. Men jeg tog fejl..
Som skrevet i et andet indlæg drog kæreste og jeg på wellness weekend i tyskeland (hvilket STÆRKT kan anbefales - Kanon godt og BILLIGT), vi kom derned til kl 14 ca, i det smukkest idyl.. Vi fik pakket ud og tog ned i wellness hvor vi var i pool og boblebad.. Virkelig lækkert.. Med i prisen var der 3 retters menu på hotellet, så der gik vi til bords kl 18: og fik vildt lækkert mad.. Det hele var bare SÅ hyggeligt..
Efter maden gik vi en tur i området for at se hvad der gemte sig.. Vi kom til en lille sø, som lå lidt gemt og der var SÅ smukt.. Satte os på en bænk og bare nød de smukke omgivelser... PLUDSELIG rejser min kæreste sig og falder på knæ og spørger om jeg vil giftes med ham, og frem viser han den smukkeste ring.. WAUW den havde jeg ikke lige set komme.. Det var som taget ud af en film.. Blev først helt mundlam, faldt ham om halsen og sagde selvfølgelig JA !!!!
Det var så ubeskriveligt stort det øjeblik og blev overvældet af den vildeste lykke.. Jeg skal giftes og have mit drømmebarn med min drømmefyr, hvor meget bedre kan det blive
Så lige ny flyver jeg rundt på den lyserøde sky, kigger på ringen og min dejlige FORLOVET hele tiden og bare smiler...
Den bedste weekend EVER!!
Knus fra en meget lykkelig Heidi