BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Nyt projekt

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Nyt projekt

Indlægaf Katten » tors, 24. marts 2011 16:25

Nu er foråret på vej (forhåbentlig) og man kan ikke andet end være glad og inspireret til at gå i gang med nye projekter. I den anledning har jeg sat gang i et nyt stort projekt til at aflede min opmærksomhed fra min manglende graviditet, har nemlig besluttet at vi skal have en køkkenhave i år. :razz:
Vi flyttede ind i dec 09 til et rent vildnis med kæmpe grantræer alle vegne og generel kaos. Allerede sidste vinter gjorde min kæreste et kæmpe arbejde for at få lidt styr på haven og fældede alle grantræerne i den ene del af haven så vi fik lys ind i stuen, der ellers havde været total mørklagt. Det var en drøj omgang og der lå stammer og afhuggede grene ALLE vegne. Grenene blev hugget til flis og en del af stammerne blev skåret ud til brænde (vi vil gerne have en brændeovn). Sommeren er den travleste periode for min kæreste, han er lydmand, og der var således ikke rigtig tid til at gøre videre med haven. Den bestod således bare af flere store bunker flis, træstammer, græs og så en kombineret hæk og brombærbed på en 3 meters brede og 2 meters højde, ikke videre optimalt når man skal plukke dem :mad:
I år kunne jeg så godt tænke mig at den blev mere spændende og at man kunne bruge den til noget ud over at bade (vi har et kæmpe badebassin :-) ) Min drøm er at have en have man kan gå og spise af ;-) så vi er selvforsynende med grønt hele sommeren i hvert fald og håber også vi kan gemme noget til vinteren.
Jeg nævnte det for min kæreste for 3 uger siden og han synes det var en god ide, men insisterede dog på at det skulle være i højbede, helt fint med mig :-) Og her kommer alle stammerne så til gavn, fordi nu har vi en masse træ vi kan bruge til bede og nogen gode venner der meget gerne vil hjælpe :D Det er en stor fornøjelse at se arbejdet skride fremad, selvom det går langsomt, og jeg glæder mig som et lille barn til det bliver varmere og jeg kan komme i gang med at så/plante ud. Har sat en masse frø til forspiring heriblandt agurk, tomat, peberfrugt og forskellige krydderurter så jeg VED at det nok skal blive godt :D

Det var lige en "lille" update på hvad jeg går og sysler med :-)
HÃ¥ber I alle nyder solskinnet :-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Re: Nyt projekt

Indlægaf Titti » fre, 25. marts 2011 13:29

Lyder som et godt projekt :-) Gid det var mig der havde en stor have. Vi har også have, men ikke rigtig nogen bede, da Vores 2 hunde synes de skal grave huller hver gang jeg planter noget der..... held og lykke med det hele :-)
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Indlægaf pivpiv » fre, 25. marts 2011 13:34

Hvor dejligt. Får i for meget energi så kommer i bare her og tager et nap - jeg ville så gerne have hjælp med min lille bitte have :)

Denne sommer skal mine to højbede laves til et stort, tror jeg nok - men skal lige høste det der er plantet i bedet først ;)
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Katten » lør, 26. marts 2011 20:42

Det er også super fedt at kunne gøre det, men hold da op en arbejde, puha da :-) Det gælder om at tænke på resultatet ellers kan det godt virke fuldstændig uoverskueligt.
Vi har også katte der straks er gået ombord i bedene, hehe en gigantisk kattebakke ;-)
Hehe jeg tvivler på at der er noget energi tilbage når vi er færdige, men man ved jo aldrig :-)
Det bliver også meget godt at have noget at gå og rode med til sommer, jeg har meget lang sommerferie og er alene meget af tiden, så tiden kan godt blive lidt lang af og til.
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Tilbage til Ordet er frit