Vi flyttede ind i dec 09 til et rent vildnis med kæmpe grantræer alle vegne og generel kaos. Allerede sidste vinter gjorde min kæreste et kæmpe arbejde for at få lidt styr på haven og fældede alle grantræerne i den ene del af haven så vi fik lys ind i stuen, der ellers havde været total mørklagt. Det var en drøj omgang og der lå stammer og afhuggede grene ALLE vegne. Grenene blev hugget til flis og en del af stammerne blev skåret ud til brænde (vi vil gerne have en brændeovn). Sommeren er den travleste periode for min kæreste, han er lydmand, og der var således ikke rigtig tid til at gøre videre med haven. Den bestod således bare af flere store bunker flis, træstammer, græs og så en kombineret hæk og brombærbed på en 3 meters brede og 2 meters højde, ikke videre optimalt når man skal plukke dem
I år kunne jeg så godt tænke mig at den blev mere spændende og at man kunne bruge den til noget ud over at bade (vi har et kæmpe badebassin
Jeg nævnte det for min kæreste for 3 uger siden og han synes det var en god ide, men insisterede dog på at det skulle være i højbede, helt fint med mig
Det var lige en "lille" update på hvad jeg går og sysler med
HÃ¥ber I alle nyder solskinnet