Det går rigtig godt. Lægerne siger at min mor følger planen og det er jo dejligt. I går fik hun at vide at hendes ekstreme træthed som hun har nu, er en del af processen for det betyder at den nye knoglemarv er begyndt at arbejde. Hun fik også at vide, at hendes blodpladetal (dem som får blodet til at størkne) de nu ligger på 40 millioner, og det betyder at den nye knoglemarv selv er begyndt at danne blodplader i hendes krop, og det er en kæmpe nyhed vi er meget glade for
Der blev snakket om i går at min mor nok bliver udskrevet torsdag eller fredag og så skal hun kun være dagspatient og ind på sygehuset enten hver dag eller hver anden dag, men så kan hun få lov til at komme hjem i vante omgivelser.
Med hensyn til at min mor skulle blive meget syg som en del af processen, så ser det ud til at min mor har været en af de heldige der næsten ikke er blevet påvirket af transplanatationen, lige ud over trætheden, og det er jo super dejligt for min mor.
SÃ¥ nu skal tiden og den nye knoglemarv bare arbejde for min mor
Det er i øvrigt lidt sjovt, at fordi hun har fået ny knoglemarv og hendes søster har en ande blodtype end min mor, så har min mor nu skiftet blodtype så hun har den samme som sin søster nu. Hendes sygedomshistorik i kroppen (børnesygdomme og alt det man nu har haft) det er blevet nulstillet i hendes krop. Så hun skal snart igang med alle børnevaccinationerne for ikke at få de trælse børnesygdomme igen.