BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Nu kan det mærkes

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Nu kan det mærkes

Indlægaf Mulle » søn, 27. februar 2011 22:32

Jeg er nu 24+ 1 og nu begynder jeg at mærke min gravidtet på mange forskellige punkter. Det er både rigtig gode og dejlige tegn og forandringer. Men til gengæld har jeg haft det lidt dårligt de sidste par dage hvor jeg har haft kvalme og har begyndene smerter ved mit skamben som var skyld i at jeg gik sygemeldt da jeg ventede vores søn. Jeg mærker volsomme spark nederst i maven og når jeg sidder ned føles det somom jeg kan mærke at sparkene helt ned mod stolen. Det er virkelig dejligt at mærke liv men kan bare ikke mindes at sparkene var så volsomme da jeg ventede vores søn.
Hvordan har i andre det i jeres gravidter- håber selvfølgelig at alt forløber godt og at i nyder jeres gravidteter!
Hilsen Mulle
Mulle

Re: Nu kan det mærkes

Indlægaf Mor til Alma » man, 28. februar 2011 10:45

Jeg har heldigvis stadig ingen gener, men min datter lå jeg og kastede op på det her tidspunkt :lol:

I forhold til spark er jeg ikke så langt henne at jeg kan mærke noget som helst endnu og går nok ihvertfald 10 uger mere før der rigtig kan mærkes liv derinde...
Det er et spørgsmål om hvor moderkagen ligger, og hvordan baby i maven ligger hvor hårdt du mærker sparkene. Så kan jo bare være det har ligget anderledes sidste graviditet :lol:
Billede
Mor til Alma

Re: Nu kan det mærkes

Indlægaf Mulle » man, 28. februar 2011 21:31

Det er da dejligt at du ikke har nogle gener. Glæd dig til du mærker sparkene for det er skønt. I min sidste gravidtet lå min moderkage foran så der mærkede jeg ikke noget før omkring 20 uge og det er det samme denne her gang. Og til Md scaningen sagde de at min moderkage ligger foran og fordi jeg fik et kejsersnit med vores søn og når man har fået kejsersnit så hægter moderkagen sig næsten altid fast i arret. Men det underlige er bare at sparkene kan mærkes så langt ned i skridtet. Overvejer at kontakte min jordmoder for skal først derop i April igen så vil bare lige ringe og få en lille snak med hende. Det er helt sikkert fuldstændig normalt men jeg synes det føles meget volsomt.
Hilsen Mulle
Mulle

Tilbage til Ordet er frit