BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

nu banker weekenden på

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

nu banker weekenden på

Indlægaf pivpiv » tors, 29. september 2011 11:21

Hvad planer har i??
Vi skal have handlet stort ind i morgen, virkelig stort :) Hader at skulle i bilka, men nu skal det overståes og skabene proppes helt ;) Vil gerne spare lidt af den der fedt afgift.

Lørdag skal vi have knægtens hold ud og spille fodboldkamp, langt herfra. Derefter skal vi lige besøge min mormor og bedstefar og jeg skal hjem og vaske holdets tøj :) Det er sgu begyndt at stinke af sved ha h aha
Måske skal manden og jeg ud og dyrke hinanden lidt lørdag- hvis ikke min mor har døgnvagt ;)

Søndag er der ednnu ingen planer, men nok noget hursligt i form af at lave trappe eller lign :)

Hvad med jer?
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Re: nu banker weekenden på

Indlægaf Snebold » tors, 29. september 2011 14:37

Det er jo Frivillig Fredag (en del af Frivillighedens år som 2011 jo er udråbt som) og vi skal fredag ind på Flakhaven i Odense hvor Landsforeningen Spædbarnsdød har et lille arrangement. Så kan da i samme åndedrag lige lave lidt reklame:

Fredag den 30. september
Frivillig Fredag: Vi tænder lys for dem, der giver håb
Landsforeningen Spædbarnsdød siger tak til vores frivillige medarbejdere på Frivillig Fredag. Vi tænder 134 lys – et for hver af vores frivillige medarbejdere - og giver de frivillige medarbejdere, der kommer forbi en gave som tak. Landsforeningen Spædbarnsdød opfordrer frivillige medarbejdere, forældre og andre interesserede i at kigge forbi på:
• Gammel Torv i København
• Flakhaven i Odense
• Torvet i Esbjerg
• Lille Torv i Aarhus
• Ved Frøspringvandet i Aalborg
Arrangementet starter klokken 19.30 og slutter klokken 21.00 og afholdes i anledning af Det Europæiske Frivillighedsår.

Så skal jeg jo scannes lørdag og derefter tager vi nok et smut op til familien i Jylland.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf zoo » tors, 29. september 2011 16:38

Hmmm weekend. .....sender i morgen min mand 3 1/2 uge til USA, er lidt en underlig fornemmelse. Min søn skal til sin far i weekend, så jeg er helt alene hjemme - haven skal nok nydes hvis vejret hodler og det skulle det jo . Vil pusse nusse lidt i vores have, så den er efterårsklar.
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf pivpiv » tors, 29. september 2011 16:53

Snebold kan du fortælle lidt mere om det?
Er det sådan man kan støtte foreningerne hvis man møder op på de steder eller hvordan? Jeg tror sagtens jeg kunne lokkes forbi nemlig.
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Snebold » fre, 30. september 2011 08:04

Det er et arrangement for at sætte fokus på det frivillige arbejde, som foreningen jo primært bygger på. Der vil være nogle repræsentanter fra foreningen til stede som tænder 134 lys. De vil vist også dele nogle pjecer om foreningen ud til interesserede og man har mulighed for at få en snak og høre om det arbejde foreningen udfører. Hvis de frivillige i foreningen kommer får de en lille gave. Det forventes vist også at der er enkelte medier til stede som kan give foreningen lidt opmærksomhed.
På Flakhaven er der også andre organisationer i løbet af dagen, men mener at Landsforeningen vil være den eneste til stede så sent. Det kan jo være forskelligt fra sted til sted.
Så man støtter jo foreningen ved at vise interesse, jo flere der kender foreningen jo bedre muligheder har foreningen for at komme ud og hjælpe hvor og når det er nødvendigt, samt at få den støtte og opbakning (og penge) som er nødvendig for at løbe rundt.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold