Efter en dejlig afslappet sommer har jeg glædet mig til at komme i gang med at lave baby igen, men allerede i startet af august begyndte tingene at gå galt. Jeg skulle have afsluttet min bachelor her til sommer, men pga nogen adminstrative ting kunne jeg ikke tage min reeksamen i slutningen af august men først til vinter, det betyder så at jeg ikke har kunnet starte op på min kandidat som det var planen. I øjeblikket går jeg så hjemme og har udsigt til at gøre det indtil jeg forhåbentlig kan starte på kandidaten til februar. Det var lidt af et chok at få når man nu havde en helt anden plan, men jeg har forliget mig med det og sendt en milliard ansøgninger ud for at få et job i mellemtiden, indtil videre uden held.
I går faldt den store bombe så, der er en stor chance for at vi ikke kan blive boende i det hus vi bor i nu. Vi bor til leje hos en af min kærestes kammerater der ikke kunne få sit hus solgt, så vi flyttede ind i dec 09 med beskeden om at vi kunne købe det når vi ville. Det har kæresten og jeg så snakket meget om at vi gerne ville og vi har lagt mange planer for haven og købt en ny brændeovn vi skal have sat op, da vi havde forestillet os at vi nu endelig havde fundet det sted vi skulle bo de næste mange år. Det viser sig så at kammeraten har problemer med banken og gerne vil have os til at købe det nu, vi har bare ingen muligheder for at give den udbudte pris da vi begge er på SU og jeg intet arbejde har, selv hvis prisen blev sat ned er det tvivlsomt om vi kan låne pengene til at købe huset

SÃ¥ fra den ene dag at tro at det hele er godt og vi skal blive her, risikere vi nu at skulle ud og finde et andet sted at bo

Det er bare vildt frustrerende at risikere at blive tvunget fra hus og hjem når vi har betalt vores husleje hver måned og lagt store planer for vores liv her.
SÃ¥ som det ser ud lige nu er en manglende graviditet det mindste af vores problemer