BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Når tingene ikke går som man håber...

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Når tingene ikke går som man håber...

Indlægaf Katten » man, 19. september 2011 12:15

Efter en dejlig afslappet sommer har jeg glædet mig til at komme i gang med at lave baby igen, men allerede i startet af august begyndte tingene at gå galt. Jeg skulle have afsluttet min bachelor her til sommer, men pga nogen adminstrative ting kunne jeg ikke tage min reeksamen i slutningen af august men først til vinter, det betyder så at jeg ikke har kunnet starte op på min kandidat som det var planen. I øjeblikket går jeg så hjemme og har udsigt til at gøre det indtil jeg forhåbentlig kan starte på kandidaten til februar. Det var lidt af et chok at få når man nu havde en helt anden plan, men jeg har forliget mig med det og sendt en milliard ansøgninger ud for at få et job i mellemtiden, indtil videre uden held.
I går faldt den store bombe så, der er en stor chance for at vi ikke kan blive boende i det hus vi bor i nu. Vi bor til leje hos en af min kærestes kammerater der ikke kunne få sit hus solgt, så vi flyttede ind i dec 09 med beskeden om at vi kunne købe det når vi ville. Det har kæresten og jeg så snakket meget om at vi gerne ville og vi har lagt mange planer for haven og købt en ny brændeovn vi skal have sat op, da vi havde forestillet os at vi nu endelig havde fundet det sted vi skulle bo de næste mange år. Det viser sig så at kammeraten har problemer med banken og gerne vil have os til at købe det nu, vi har bare ingen muligheder for at give den udbudte pris da vi begge er på SU og jeg intet arbejde har, selv hvis prisen blev sat ned er det tvivlsomt om vi kan låne pengene til at købe huset :-( Så fra den ene dag at tro at det hele er godt og vi skal blive her, risikere vi nu at skulle ud og finde et andet sted at bo :cry: Det er bare vildt frustrerende at risikere at blive tvunget fra hus og hjem når vi har betalt vores husleje hver måned og lagt store planer for vores liv her.

SÃ¥ som det ser ud lige nu er en manglende graviditet det mindste af vores problemer :cry:
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Re: Når tingene ikke går som man håber...

Indlægaf zoo » man, 19. september 2011 15:40

Ahhh hvor træls.....

Det er da rigtig surt, hvis I er glade for huset. Men ja virkeligheden er nu nok sådan at det bare lige nu er rigtig svært at låne til hus, hvilket så er rigtig åndsvagt for det ville virkelig kunne hjælpe mange mennesker videre i deres liv.....både dem der vil købe men så sandelig og dem der sælger - de står jo i stampe og er måske tvungen til 2 huslejer.....nå det er en anden snak.....

Jeg ville dog undersøge mulighederne alligevel, man kan jo kun få nej og så ved man man har prøvet alt :-)

Nu ved jeg godt det er en ven I lejer huset af, men normalt kan man ikke blive sagt op fra tid til anden, man har normalt et års opsigelse på lejere........

Jeg håber I finder en super løsning på det hele og alt falder i hak for jer.

Kram
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Katten » lør, 24. september 2011 12:24

Vi har jo været utrolig glade for at bo her, især på grund af beliggenheden og den store grund, og jeg har hele tiden regnet med at det var her vi skulle bo. I løbet af ugen har vi så fået at vide at en anden køber har vist interesse for huset og at en handel skulle være blevet indgået, så vi er nød til at finde et nyt sted at bo.

Når det nu skal være så er tidspunktet meget godt, i starten af måneden bestilte vi en bændeovn som vi skulle have sluttet til i næste måned, det er penge vi kommer til at spare nu så det er meget godt at vi har fået beskeden nu og ikke om et par uger.

Vi skal ud og kigge på et andet hus på onsdag, men har mere eller mindre besluttet at tage det da det ser godt ud på billedet og ligger i et dejligt naturområde tæt på Næstved, jeg er meget spændt på komme ud og se det. I dag skal jeg ud og købe flyttekasser, da vi lige så godt kan begynde at pakke lidt så vi kan komme herfra hurtigst muligt, så kan det måske være at vi er kommet på plads inden jul så jeg kan pynte lidt op :-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Indlægaf zoo » lør, 24. september 2011 15:21

Godt at høre at I har forenet jer med "skæbnen" . Lyder spændende med det nye hus.
Held og lykke med det hele......og selvfølgelig når du det inden jul ;-)
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Tilbage til Ordet er frit