synes det er så pokkers uretfærdigt at alle omkring os enten bliver gravide på stribe, føder eller lige har født :(
Kan det for p*kker ikke snart blive vores tur. Det er begyndt at plage mig igen at vi ikke kan tilmelde os 3 og sidste ICSI før til August. Måske jeg skulle prøve at se om jeg kan lokke manden til at vi skal tilmelde os når den kommer i maj.
Er en anelse bekymret over at min mens lige er kommet igår (eller var det i forgårs?) og ifølge manden (som åbenbart er den eneste af os der har en nogenlunde styr på min cyklus skulle den komme omkring d 15ende. Frygter lidt at den begynder at blive uregelmæssig igen, men det er nok pga. hormonelle forandring eller fordi jeg er igang med arbejdsprøvning og min krop er lidt stresset over det :)
Men ARGH hvor er det træls at skulle høre konstant om at alle i ens omgangskreds formere sig på stribe når man ikke engang kan være i gang med behandling (pga arbejdsprøvningen. Vil gerne have den afsluttet plus have en afklaring før vi går igang igen)
Sorry at jeg brokker mig sådan havde bare lige brug for at brokke mig over at skulle være vidne til ens omgangskreds babylykke :(