BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Mulat børn??

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Mulat børn??

Indlægaf Lulle » søn, 06. februar 2011 22:03

Hejsa alle i dejlige kvinder :o)

Jeg er gravid i 23. uge, med en mand fra Sri Lanka (Meget mørk) og har lige spørgsmål..

Er der nogen der ved hvilken farve barnet vil få, når han bliver født? Og hvornår den "faste" farve vil være der :?:

Er bare så nysgerrig efter om hvilken farve barnet vil få, når han kommer ud... Ooooom aaaaalt for lang tid.. :lol:

Knus Louise
Billede
Brugeravatar
Lulle

Geografisk sted: Sønderjylland

Re: Mulat børn??

Indlægaf Helle » man, 07. februar 2011 09:54

Jeg har en veninde fra Indonesien, hun har fået barn med en dansker... Deres pige var mørk da hun kom ud! -og så bestemt den kønneste pige i hele verdenen, små fine mørke krøller :-)

Nu har de så lige suppleret familien med en lille dreng og han var også mørk da han blev født!
Billede
GODKENDTE D.11/11 2011
Brugeravatar
Helle

Geografisk sted: Holstebro

Indlægaf Mor til Alma » tirs, 15. februar 2011 12:49

Tror det er forskelligt, så du kan ikke sige det...

Ligesom nogle børn ligner deres mor mest andre ligner deres far... Sådan er det jo også for mulatbørn..

Har en veninde der er lidt mørk, iden hendes far er det, men hendes 2 mindre søskende er helt lyse fordi deres mor er det.... Så ingen garanti for noget som helst..
Billede
Mor til Alma

Indlægaf Stinna30 » tirs, 15. februar 2011 17:10

Kender en, der fik barn med en meget mørk mand fra Afrika, men barnet var meget lys i huden, da det kom ud. Senere er barnet blevet mørkere. Jeg tror så, det er fordi moren er rigtig rødhåret og meget lys i huden, men i begyndelsen var der flere, der tvivlede på, at X var faren, fordi barnet slet ikke var mørkt. Det afhænger alt sammen af gener, så det er ikke sådan lige at forudsige.
Tillykke med graviditeten :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Tilbage til Ordet er frit