Ja der har jo været et par forespørgsler på mit bryllup i lørdags skal i da lige have en lille update(billeder kommer senere på ugen).Jamen det var jo helt i9gennem den bedste dag i liv

skinnede og vi holdte jo festen på damende i haderslev som er en restuarant der ligger ned til skov og vand.startede dagen med at få lagt makeup og sat hår.så blev jeg hjulpet i kjolen af min søster som var en af brudepigerne,havde 3 vores 2 små niecer var også.Jamen var slet ikke nervøs før det kun var min far,min lillebrors ven martin (chauffør)og jeg tilbage i huset.Da vi ankom til kirken stod alle vores skønne brudepiger klar,nej hvor blev jeg nervøs i våbenhuset-troede jeg skulle kaste op

men fik dog styr på nerverne og døren gik op og så kom tårerne allerede,men min altid humoristiske far siger idet vi træder ind,så er det "showtime" så kunne jeg ikke lade være med at grine lidt.Præsten tog total fusen på os i sin tale,lavede den over spørgsmål osv da vi havde deltaget i hvem vil være millionær for folk der skulle giftes det var rigtig skægt.Da vi kom ud skålede vi i champagne og blev kørt ud til feststedet for at blive fotograferet håber de er blevet gode.Men ellers den tradtionelle fest med sange og taler og skægge indslag,vores fotograf havde jo fået at vide at vi begge var fotosky,men han sagde det var da ren colgate reklame,når han var ved at rette en position til stod vi bare stadig med vores store smil,kan jo slet ikke lade være

det var bare helt igennem en skøn dag,havde jo selv bagt kagen og den blev rost til skyerne.men desværre sluttede vores store dag også alt for hurtigt men vi kørte som de sidste af 81 mand og var hjemme klokken 4 efter mit livs bedste dag,mit drømmebryllup er nu overstået og jeg er Fru Rosendahl