BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Mit livs bedste dag...(lang)

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Mit livs bedste dag...(lang)

Indlægaf brud2008 » ons, 14. maj 2008 11:30

Ja der har jo været et par forespørgsler på mit bryllup i lørdags skal i da lige have en lille update(billeder kommer senere på ugen).Jamen det var jo helt i9gennem den bedste dag i liv :sunny: skinnede og vi holdte jo festen på damende i haderslev som er en restuarant der ligger ned til skov og vand.startede dagen med at få lagt makeup og sat hår.så blev jeg hjulpet i kjolen af min søster som var en af brudepigerne,havde 3 vores 2 små niecer var også.Jamen var slet ikke nervøs før det kun var min far,min lillebrors ven martin (chauffør)og jeg tilbage i huset.Da vi ankom til kirken stod alle vores skønne brudepiger klar,nej hvor blev jeg nervøs i våbenhuset-troede jeg skulle kaste op :oops: men fik dog styr på nerverne og døren gik op og så kom tårerne allerede,men min altid humoristiske far siger idet vi træder ind,så er det "showtime" så kunne jeg ikke lade være med at grine lidt.Præsten tog total fusen på os i sin tale,lavede den over spørgsmål osv da vi havde deltaget i hvem vil være millionær for folk der skulle giftes det var rigtig skægt.Da vi kom ud skålede vi i champagne og blev kørt ud til feststedet for at blive fotograferet håber de er blevet gode.Men ellers den tradtionelle fest med sange og taler og skægge indslag,vores fotograf havde jo fået at vide at vi begge var fotosky,men han sagde det var da ren colgate reklame,når han var ved at rette en position til stod vi bare stadig med vores store smil,kan jo slet ikke lade være :love7: det var bare helt igennem en skøn dag,havde jo selv bagt kagen og den blev rost til skyerne.men desværre sluttede vores store dag også alt for hurtigt men vi kørte som de sidste af 81 mand og var hjemme klokken 4 efter mit livs bedste dag,mit drømmebryllup er nu overstået og jeg er Fru Rosendahl :cheers:
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf Snebold » ons, 14. maj 2008 14:48

Uh det lyder som en dejlig dag.
Glæder mig til billederne.

Endnu en gang Tillykke

Kh. Snebold
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Hope » tors, 15. maj 2008 14:10

Lyder som en fantastisk dag :bunny:
Sådan en dag som den, eller noget lignende ville jeg gerne selv opleve, men det er som om, ham kæresten ikke helt forstår mine hints...ti hii.. måske meget godt, for hvis han virkelig en dag spurgte, så ville jeg godt nok blive paf!! Men man har jo lov at drømme ;-)
Ihvertfald skal der lyde et stort tillykke herfra :love1: :love2:

Hope
[url=http://www.minticker.dk/][img]http://www.minticker.dk/tickers/01kyrku19kimp675.png[/img][/url]
Hope

Indlægaf Maj79 » tors, 15. maj 2008 20:12

Til lykke med jeres dejlige dag :razz:
Maj79

Geografisk sted: østjylland

Indlægaf dmi » lør, 17. maj 2008 17:20

Stort tillykke herfra. Det lyder jo bare som enhelt perfekt dag....glæder mig til det bliver min tur....det kniber åbenbart bare lidt for kæresten at få taget sig sammen til spørgsmålet. Jeg friede til ham da vi var på skiferie i februar, da sagde han at det jo var ham der skulle spørge så det måtte jeg altså ikke...hmmmm gad vide om han har en plan måske....Jeg har fødselsdag på onsdag det kan jo være hihi.....tror det bare ikke....
nå men glad for at I havde en dejlig dag.
Knus fra
dmi
Billede
dmi

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf pivpiv » man, 19. maj 2008 10:19

Hvor lyder det bare som en vidunderlig dag.
Stort tillykke med jeres perfekte dag :)

Den kage der må du da lige vise os billeder af ;)

Tillykke igen
knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Babyhope » man, 19. maj 2008 11:38

Tillykke med din/jeres store dag. Det lyder bare helt perfekt! :D

Det gad jeg også godt prøve, men som nogen af de andre skriver, kniber det med kærestens fatteevne på det område. ;-) Overvejer endda selv at fri til ham, men helt ærligt drømmer jeg jo om, at han gør det. :roll:

Endnu en gang tillykke og må jeg sige at i har det fedeste efternavn. ;-) Er vildt misundelig :alien: (hedder selv Nielsen og kan hvis kæresten tager sig sammen blive fru Rasmussen)

KH Babyhope
Billede

Billede
Babyhope

Geografisk sted: Falster

Tilbage til Ordet er frit