Hej Annette
Det var da et hårdt indlæg, du skriver

Tænk at få en blodprop som 37-årig - det regner ingen jo med rammer så tidligt. Stakkels fyr!
Og sikke et hårdt forløb med din mor. Må være meget meget frustrerende at sidde på sidelinjen og se, at noget er galt, men at lægerne ikke kan finde ud af, hvad det er! Det er positivt, at hun ikke har kræft, men det kræver så, at noget bliver gjort snart. Endelig har hun fået en "dom" - og det er næsten altid lettere at kapere end uvished.
Hvor er det godt, at hun har så mange søskende, for det giver jo gode odds for at de kan finde den rette doner til knoglemarvstransplantionen
Din mor er formodentlig ikke så gammel endnu, så hun skulle jo gerne være der en del år endnu. Og det håber jeg der nu er gode muligheder for
Jeg kan rigtig godt følge dig i mange af dine bekymringer og frygten for at miste. Min far blev selv syg for flere år siden af prostatakræft. Hen over årene udviklede det sig desværre, og han endte med at miste livet i en alder af bare 60 år. Han nåede aldrig at få børnebørn

Det e stadig en meget stor sorg for mig, men har lært at leve med savnet.
Jeg kan godt forstå, at du har brug for at skrive dit indlæg. I sin tid havde jeg også brug for at snakke en del om min fars sygdom. Bæret blev ligsom fyldt op, hvis jeg ikke kom af med nogle af mine tanker og bekymringer.
Amalie skulle germe bringe glæde ind i familien. Men når så store skelsættende oplevelser samtidig indtræffer, kan det være svært kun at have fokus på det positive. Men er ikke i tvivl om, at Amalie HAR gjort en stor positiv forskel

Mange tanker
Snorre