Tillykke med at I skal være forældre

og den glæde i føler skal I bare holde fast i.. det er ikke til at vide hvad andre tænker og føler inden i, kan godt forstå at det ikke er den rektion man ønsker, det er svært at forstå at alle andres glæde ikke er lige så stor som ens egen, men det er også lige meget.. for I skal være forældre ikke dem

men syntes nu det var rat at hører at resten tog godt imod nyheden
Jeg kan fx. fortælle om mig egen erfaring, da jeg skulle fortælle nyhedden.
jeg har 3 større brødre på 32 35 og 37 år, jeg er selv kun 21 så der er lidt alders foreskeld på os
Min kæreste og jeg besluttede at købe hus efter at have være sammen i 5,8 år og han har flyttet helt fra Frankrig til Danmark for min skyld, så kærligheden er stor.
Min mellemste bror som altid har stået mig meget nær, blev simpelthen så fornærmet at vi ville flytte, da vi boede i samme by, at han nu 8 måneder senere, stadig hverken har sagt tillykke med huset, eller har været på besøg.
Jeg fortalte ham at vi skulle være forældre med stor glæde, og da jeg har taget mig MEGET af han datter de sidste mange år, havde jeg nok forventet en lille kommentar om at det var på tide, eller måske.. du bliver bare den bedste mor! men ikke en lyd ikke en gang et tillykke

og af en eller anden grund vil han slet ikke snakke med mig mere

og jeg ved også at han ikke er der, når min søn er kommet til verden og det gør selvfølgelig ondt.
Min mindste bror, har altid sagt at han største marit er den dag jeg ville komme og fortælle ham at jeg var gravid, så jeg var da lidt nervøs, da nyhedden skulle ud, men han blev simpelthen så glad
Min ældste bror blev så forskrækket og spurgte hvordan det kunne lade sig gøre

tja.. fortalte ham så lidt om manden og kvinden

hvorefter han udbrød jamen.. jeg sage at du skulle holde dig fra jacques´s tissemand (som er min kæreste)

ha ha... hans kone var så venlig at tilbyde, at hun nok skulle tage med mig når jeg ville have lavet arborten

måske ikke så heldigt sagt og det tror jeg også at hun fandt ud af, da jeg sage at det var planlagt.
Det skal lige siges at vi er 2 unge mennesker jeg 21 min kæreste snart 27 som har styr på vores liv økonomi, osv.. min kæreste arbejder som master Inginør, så deres rektioner var ikke på bagrund af bekymring, som ellers ville have været forståeligt nok, hvis det var tilfældet.
Min kærestes familie blev bare så lykkelige, og det var dem vi frygtede mest, da det er en meget fin familie
Man ved aldrig hvordan folk reagerer og hvad der ligger til grundlag for det, men lad det være som det er.. og nyd jer selv og jeres lykke
Knus Sandra
31+1