BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Min kæreste blev så skuffet....

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Indlægaf MK » man, 04. februar 2008 11:07

Jeg forstår godt, at du ikke kan undvære hende. Jeg har det på samme måde med min brors børn.
Jeg tror din eneste mulighed for at gøre noget ved situationen er at hive fat i dine andre brødre igen. Holde et familiemøde uden den mellemste bror. Sige til de andre to, at det simpelthen er for dårligt, at voksne mænd flygter med halen mellem benene, når der opstår problemer. Vise dem, at det her virkelig er alvor. De må have nogen koner eller kærester, der kan se det fra en mors synspunkt. Hvis I sammen kunne vise den mellemste, at I vil gøre, hvad I kan for at hjælpe ham med hans datter og ikke kritisere ham, har I måske en chance for, at ham bryder sammen. Måske er han åben for hjælp bare ikke kritik.
Håber sådan, at det bliver bedre.
Knus
Blev mor til Victor d. 15/8-08
MK

Indlægaf Drine » tirs, 08. april 2008 18:31

pu ha hvor er jeg bare ked af det :cry:

Kan I huske det jeg foltalte om min bror...?

Har lige fået af vide at børne ikke kan få lov til at se deres lille nye fætter, som snart kommer til verden, og grunden hedder at Amanda min brors datter ikke kan tåle katte :shock: humn.. det har hun aldrig kunnet men jeg har haft passet hende gang på gang og har altid haft kat, men har selvfølgelig altid taget hensyn. Han blev så spurgt om han så ikke havde tænkt sig at møde op på hospitaket og sige tillykke, men det gad han sku ikke :cry:

Han er min bror... og tanken om at han ikke vil dele mit livs største ojeblik med mig, gør mig så ulykkelig for jeg elsker ham jo, og jeg har prøvet at løse vores problem så mange gange som jeg også skrev tidligere, men jeg skal bare holde mig væk :-(

Hvad skal jeg gøre ?

Snøft...
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf MK » tors, 10. april 2008 19:57

SÃ¥ virker internettet endelig efter flytningen.

Hvor er din bror altså bare for meget, han er rent ud sagt et fjols :shock: Jeg har desværre ingen bud på, hvad du kan gøre, for det virker ikke som om, at han er interesseret i at finde en løsning. Jeg er rigtig ked af det på dine vegne. Det her er den vigtigste tid i dit liv, og det vil han ikke tage del i. Hvis det ikke var for hans børn, som du elsker, var det jo hans tab, at han melder sig ud af din nye familie, men kan godt forstå problemstillingen med hans børn :cry:
Håber sådan, at en eller anden kan give ham et ordentligt og velfortjent spark bag i.
Blev mor til Victor d. 15/8-08
MK

Foregående

Tilbage til Ordet er frit