Hej alle sammen.
Har fået det mest vidunderlige opkald i aften. Min mand har gået uden arbejde i ca 3 måneder og har søgt alt hvad der søges kan og vores eneste håb har været at få et job hos en af vores venner som har sit eget firma.De ville have taget min mand i praktik og derefter i løntilskud men da det er et meget lille firma må de kun have en i løntilskud og da de allerede havde en så kunne de desværre ikke tage min mand. Men de har rigtig meget at lave men firmaets økonomi var ikke til at ansatte en mere. Men nu har de fået nogle af de penge ind som de havde ude og flyve og det kan være grunden til at han i morgen skal et møde derude for de mener at have fundet en løsning på at kunne ansætte min mand. Og det er bare så vidunderligt for vi har været tæt på at måtte sætte vores hus til salg pga vores rådighedsbeløb var helt nede på 1500 kr og det er ikke nemt med et barn og endnu et barn på vej. Mne med låneomlægning og at vi sparer kan vi blive i vores hus.
Så at min mand måske kommer i job igen er bare det bedste der kunne ske for os for jeg har været grædefærdig over at skulle flytte fra vores hus som vi har boet i 10 år for alle vores minder er her.
Håber ikke at opgav at læse det hele for det blev et langt indlæg mén trængte virkelig til at komme ud med det for kan ikke rigtig give nyheden til venner og familie før vi ved noget mere.
Tak til jer som læste med hele den lange vej
Hilsen Mulle