BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

MÃ¥ske endeligt lidt held

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

MÃ¥ske endeligt lidt held

Indlægaf Mulle » man, 07. marts 2011 23:15

Hej alle sammen.
Har fået det mest vidunderlige opkald i aften. Min mand har gået uden arbejde i ca 3 måneder og har søgt alt hvad der søges kan og vores eneste håb har været at få et job hos en af vores venner som har sit eget firma.De ville have taget min mand i praktik og derefter i løntilskud men da det er et meget lille firma må de kun have en i løntilskud og da de allerede havde en så kunne de desværre ikke tage min mand. Men de har rigtig meget at lave men firmaets økonomi var ikke til at ansatte en mere. Men nu har de fået nogle af de penge ind som de havde ude og flyve og det kan være grunden til at han i morgen skal et møde derude for de mener at have fundet en løsning på at kunne ansætte min mand. Og det er bare så vidunderligt for vi har været tæt på at måtte sætte vores hus til salg pga vores rådighedsbeløb var helt nede på 1500 kr og det er ikke nemt med et barn og endnu et barn på vej. Mne med låneomlægning og at vi sparer kan vi blive i vores hus.
Så at min mand måske kommer i job igen er bare det bedste der kunne ske for os for jeg har været grædefærdig over at skulle flytte fra vores hus som vi har boet i 10 år for alle vores minder er her.
Håber ikke at opgav at læse det hele for det blev et langt indlæg mén trængte virkelig til at komme ud med det for kan ikke rigtig give nyheden til venner og familie før vi ved noget mere.
Tak til jer som læste med hele den lange vej
Hilsen Mulle
Mulle

Re: MÃ¥ske endeligt lidt held

Indlægaf Pille » tirs, 08. marts 2011 10:22

Det ville da være SÅ dejligt for jer, hvis din man fik job i dag.. 1500 kr. til (snart) to børn og to voksne, er godt nok ikke meget! Krydser fingre for at det hele løser sig, og at I kan få lov til at sidde i jeres hus, hvor I har skabt mange minder..

Stort kram,
Pille
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf Mulle » tirs, 08. marts 2011 14:17

Hej Pille
Tusinde tak for dine krydsende fingere. Vi har næsten fået løst det med at kan blive siddende i vores hus men det kommer da til at kræve noget af os og at kunne spare i hverdagen. Men det skal nok gå det hele.
Hilsen Mulle
Mulle

Indlægaf Stinna30 » tirs, 08. marts 2011 15:00

Håber virkelig, din mand får jobbet XXXXX
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Mulle » tirs, 08. marts 2011 16:31

Tusinde tak-sidder også bare og venter på at høre fra ham når han kører derfra
Hilsen Mulle
Mulle

Indlægaf Bøllepigen » tirs, 08. marts 2011 20:06

Dejligt at i har fundet et løsning så i kan blive siddende i huset :) Håber så din mand får jobbet så det bliver lettere for jer :)
Bøllepigen

Indlægaf Pille » tirs, 08. marts 2011 21:35

NU må din mand da være kommet hjem.. Men, I er måske ude og fejre, at han har fået jobbet? ;-)
Håber det sådan for jer!

Kram,
Pille
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf Mulle » ons, 09. marts 2011 09:16

Hej Pille
Ja han var kommet hjem fik bare ikke lige skrevet herinde.
Men han fik på en måde et job. Han skal starte i pratik og derefter i løntilskud i ½ år og så bliver han ansat derefter. Så det er ikke en rigtig ansættelse til at starte med men for økonomien får det en stor betydning for der kommer flere penge ind på vores konto på denne her måde og det er jo det altafgørende på nuværende tidspunkt for os.
Hilsen Mulle
Mulle

Tilbage til Ordet er frit