Jeg skriver her, fordi jeg ikke lige synes, mit indlæg passer ind andre steder.
Jeg har ikke været herinde de sidste par uger, og mand hvor har jeg savnet jer! Havde nærmest abstinenser som en anden misbruger
....anyway nu er jeg så tilbage og giver lige en opdatering om mit liv, hvis nogen har lyst til at læse om det. Grunden til mit fravær er, at vi lige er flyttet, og så går der jo lidt tid, før internettet virker. Der har også været travlhed her for at komme på plads i det nye hjem. (Er stadig ikke færdig! Mand hvor meget L... kan man da samle på 4 år og hvor F..... gør man af det??!
Udover flytningen har jeg endelig fået et fast job, som jeg starter på d.1.7, og det glæder jeg mig VILDT til.
Blev til jobsamtalen spurgt om jeg havde planer om at få børn. Jeg sagde, at en dag i fremtiden ville jeg gerne have børn, men at det ikke skulle være nu. At der skete for meget andet i mit liv nu, og at jeg ville fokusere på min karriere. Sagde også at jeg selv mener, at jeg har et par år at løbe på aldersmæssigt. Kort sagt jeg løj, så det drev! Har det skide dårligt med det, men følte at det var nødvendigt i denne situation.
Jeg vil SÅ gerne have et barn, og jeg vil også gerne have et arbejde. Føler mig virkelig splittet, men det ene udelukker jo ikke det andet.....
Til en forandring har jeg det sådan, at hvis ikke miraklet sker i denne måned, bliver jeg virkelig ked af det, men det er ikke verdens undergang og med nyt job og alt det, får jeg nok at se til.
Jeg ville dog lyve for jer, hvis jeg sagde, at jeg ikke har tænkt på, at det jo så netop kunne ske nu, hvor jeg mindst "venter" det, og det "passer dårligst" ind i alle de andre ting, og netop derfor stresser jeg slet ikke (okay næsten ikke) over det. Må som altid væbne mig med tålmodighed og tænke på at det sker, når det er meningen, at det skal ske.
Anyway det er skønt at være tilbage og have nogen at dele alle tankerne med igen
KH Babyhope