BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

"Man slår da børn"

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

"Man slår da børn"

Indlægaf HeidiBH » lør, 27. november 2010 19:32

Er den dokumentar der kommer på tv 2 på tirsdag kl 20. Puha er sikker på at den bliver en hård en at se.. Tænk at nogle kan få sig selv til at slå sine børn.. Er jo forfærdelig.. Min kæreste bliver sur hver gang han ser tv spottet for indslaget.. Han bliver virkelig på virket at der findes nogle mennesker der er så svage ar de må tyde til vold..
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Re: "Man slår da børn"

Indlægaf Titti » lør, 27. november 2010 21:05

Ja, jeg tror nok jeg springer den over, kan slet ikke tåle at se sådan noget, kan ødelægge en hel uge eller længere, da jeg ikke kan få billederne ud af hoved. Er stoppet med at se sådan noget. Min mand ser ofte film igennem før jeg ser dem, for at tjekke om der er nogen børn der kommer til skade el. dør, for så kan jeg ikke se dem.... Vildt, men sådan er det nu engang for mig.
Det er en realitet at det sker og jeg er glad for at sådan nogle dokumentarer bliver taget op, for folk der slår deres børn er syge og har brug for hjælp og ikke mindst børnene :-)
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Indlægaf Stinna30 » søn, 28. november 2010 21:52

Hmm, ved ikke, om jeg tør se det? Det er jo vigtigt, at der bliver gjort noget og er i chok over, at det kun er 13 år siden, det blev forbudt at slå sine børn :-|
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf HeidiBH » søn, 28. november 2010 22:46

Tror også det bliver rigtig barsk at se.. Men er glad for at det kommer frem til debat..

Ja er egentlig vildt at tænke på at det ikke er flere år siden.. Men det mest frustrende er at man i det hele taget har været nødt til at lave en lov omkring det..
Billede
HeidiBH

Tilbage til Ordet er frit