BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Mænd og julefrokost!!!!

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Mænd og julefrokost!!!!

Indlægaf zoo » lør, 10. december 2011 11:48

OMG....blev vækket kl 03.30 i nat af en sms fra min mand kollega....Alt fint her - din mand har dog mistet sin mobil!!!! Hmmm blev kort efter blev jeg ringet op af min mand fra kollegaens mobil: Du er nødt til at få den spærret, et eller andet fjols har hugget den. Øhh jo skal li vågne...det skal bare være NU...jaja skal li op og tænde computeren og ...ja så gør jeg det selv hvis det skal være sådan SLAM og der blev lagt på!!!

Jeg står op logger op nettet finder det nummer man skal ringe på...sender dog en sms til min mands kollega om de har prøvet at ringe til telefonen, det kunne jo også være en venlig sjæl der har fundet den.....kort efter ringer min mand fra sin egen telefon: øhhhmmm den lå i en lomme i min jakke jeg slet ikke vidste jeg havde!!!!!

Ok super og tak for udskæld og sure miner klokken L O R T!!! Jamen jeg elsker dig og undskyld....ja tak blomster i morgen min søde......;-)
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Re: Mænd og julefrokost!!!!

Indlægaf pivpiv » lør, 10. december 2011 11:52

ha ha ha ha jeg sidder her og er færdig af grin!
Kæft hvor fuld han dog har været :)

Et år ringede min far fra en fest, måve fuld for at spørge efter nummeret hjem til ham og mor haha de havde haft det nummer i 20 år og jeg havde haft mit i et år ha ha ha

Når det er den slags fuldhed man møder så er det sjovt. Sidste år blev jeg mødt af en der havde hilst på snaps, se det er ikke sjovt!

Nyd blomster og forkælelsen
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf zoo » lør, 10. december 2011 12:03

Han var ikke engang specielt fuld.....det var det værste...... ;-)
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Zenriette » tirs, 13. december 2011 16:58

Hehe, ja sådan kan det gå...

Dog kan jeg fortælle at sådan unoder ikke kun sker ved juletid.

Min mand har fået triksstjålet sin mobil, en sen nat. Og en anden nat var han faldet i søvn i metroen, og vågnet op ved at en prøvet at løbe med hans bærbar, som stod mellem hans ben..

:roll: :lol:
Zenriette

Tilbage til Ordet er frit