BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

LORTEDAG..

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

LORTEDAG..

Indlægaf brud2008 » tirs, 29. april 2008 19:30

fik lige en nedtur idag,skal jo starte på næsespray(nedregulering) i morgen.Så tog på apoteket for at hente min trofaste følgesvend de næste 3 uger,ouh havde lavet en samlet recept så fik lige alt medicinen på engang det var lige 2000 mere her en uge før vores bryllup.Det kunne jeg sku så leve med,men da den søde apoteker dame så spørger om jeg ved hvordan det hele bruges uden tvivl må jeg DESVÆRRE sige ja,så siger hun det er jeg da ked af at høre.Kan sku næsten ikke bære at andre har ondt af mig,har det rigeligt selv-så havde mest lyst til at løbe tudende ud,og er sku ikke engang startet på skidtet endnu :D blev så deprimeret at jeg måtte ha lidt trøst fra manden,fik ingen svar.Så kommer han tidlig hjem,er lige blevet fyret pga nedskæringer,ØV.en uge før vores bryllup hvor sødt af jer at give ham de spekulationer :evil: :evil: ,kunne da godt have ventet en uge,har alligevel 4 mdr opsigelse.Men han har selvfølgelig ikke lyst til at blive,så skal allerede til jobsamtale i morgen tidlig så kryds fingre for min dejlige mand ikke skal have spekulationer på vores bryllupsdag i næste uge-beklager det lange indlæg havde lige brug for at komme af med lidt. :D
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf Tina.e » tirs, 29. april 2008 19:55

Sikke mange bekymringer. Mega regning for næseprayen, og en fyring og så den store dag i næste uge. Det er næsten for meget på en gang. Jeg håber virkelig at det lykkes for jer denne gang. Jeg kan desværre ikke helt sætte mig ind i jeres situation, men jeg tror det er en hård omgang, sådan en hormonkur.
Jeg krydser fingre for jer. Og rigtig god dag i næste uge (det har jeg vist nok skrevet til dig før, men det kan jo ikke skrives for tit)
Knus Tina
Tina.e

Geografisk sted: Juelsminde/Hedensted Kommune

Indlægaf Sulejma » tirs, 29. april 2008 20:11

Nej ok, det var da næsten for meget at klare på en dag. Kan godt forstå, hvis du er ved at tude, for det er da helt vildt, men hvis man skal se det positive i det, så skal du snart giftes:-) Det er da helt fantastisk, det bliver en pragtfuld dag, hvor alt det negative bliver sat på standby og det kun drejer sig om jer to og jeres kærlighed til hinanden.....

Jeg kan desværre ikke sige, at jeg ved, hvordan det er, kan kun forestille mig det, men jeg er sikker på, at det snart bliver jeres tur. Krydser i hvert fald fingre. Måske på jeres bryllupsnat, hvor romantisk ville det ikke være.

Jeg sender noget babystøv jeres vej, og håber det smitter.......

Og ha et rigtig godt bryllup. Det bliver en vidunderlig dag, som i huske resten af jeres liv :D
Fødte en pragtfuld dreng på 3760 gram og 54 cm den 3/12-08
Sulejma

Indlægaf Snebold » ons, 30. april 2008 08:37

Hej Brud2008
Sikke en hård dag, håber de næste dage bliver mere positive, så du er i topform til dit bryllup.
Knus Snebold
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf pivpiv » ons, 30. april 2008 12:11

Øv for en dag.
Det er sgu også meget i skal kapere lige på en gang.
Jeg håber manden får jobbet og I får jeres drømmebryllup uden en masse bekymringer.
Tillykke med dagen når den oprinder :)

Knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

tak

Indlægaf brud2008 » ons, 30. april 2008 13:11

for opbakningen,det var dejligt.Men idag er humøret helt i top,er begyndt på næsesprayen,så nu kan man mærke at der sker noget i projekt baby :D Og solen skinner fra skyfri himmel-og manden fik jobbet så nu behøves han ikke bekymre sig mere.Selvom han selvfølgelig er ked af at miste sine gode kollegaer,men nu vil jeg tage til generalprøve på brylluppet,HIHI så jeg husker at sige ja de rigtige steder :D Fortsat god dag :cool:
Billede
brud2008

Indlægaf pivpiv » ons, 30. april 2008 14:15

Hvor er det dejligt at høre at solen skinner på jer igen :)
God fornøjelse med general prøven!!
knus
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Maj79 » ons, 30. april 2008 19:11

Godt alt blev godt igen mht. din mands arb.Held og lykke med general prøven
Maj79

Geografisk sted: østjylland

Indlægaf dmi » tors, 08. maj 2008 22:10

det var da rart for jer at det falder på plads alligevel.
Held og lykke på den store dag. OG HUSK NU AT NYDE DET i fulde drag.
Håber at i får en dejlig dag. For det fortjener i
Masser af solsråle tanker herfra
knus
dmi
Billede
dmi

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf dmi » tors, 08. maj 2008 22:12

ja der skulle stå solstråle
Billede
dmi

Geografisk sted: Nordsjælland

mange tak allesammen

Indlægaf brud2008 » fre, 09. maj 2008 05:55

det er skønt vejr jeg SKAL GIFTES I MORGEN :D :D :D :D :D nej hvor jeg glæder mig,alle naboer var at sætte ranke op igår,idag kommer alle naboerne hos mine forældre og sætter ranke op der,dajeg skal sove hjemme.Hvorstår ikke lige den der tickers lavet i rigtig tidszone og skrev jeg skulle giftes 10 maj hm...men 1 dag tilbage før jeg bliver fru Rosendahl.......
Billede
brud2008

Indlægaf pivpiv » fre, 09. maj 2008 09:01

Nøøøjj hvor stort :)
Jeg mindes godt dagen før :)
Dog sov vi hjemme i huset, men om morgenen tog jeg ned til mine forældre og kom i tøj og fik knægten klar og jesper blev passet på af hans forlover.
Det bliver en af jeres største dage, NYD den i fulde drag :)

Tillykke med dagen i morgen :)
pivpiv
Site Admin

Tilbage til Ordet er frit