Vi er slet ikke færdig med børneværelset og er der ingenting som går efter planen. Spartelmassen vil ikke tørre og da vi havde sat glasvæv op og malet var der er 3 steder hvor man kunne se samlingen på gipspladerne fordi der havde været noget galt med det spartelmasse, så vi måtte tage glasvævet end de steder for det var galt og så lave det om. Altting går i stykker her i huset. Den anden dag røg både opvaskemaskine og plæneklipper og vi har ikke for mange penge at gøre med i forvejen og vi skulle gerne have købt de sidste småting til vores lille pige inden så længe. Så jeg er nede i kulkælderen og græder næsten hver dag og er i dårligt humør. Så jeg trænger til noget opmuntring-håber der er nogen som kan hjælpe mig for jeg er bange for at få en fødselsdeperation for til tider tænker jeg på at opgive det hele og lade manden få begge børn og så blive skilt for jeg kan slet ikke overskue tingene lige nu.
Undskyld jeg læsser af med det hele herinde men trængte til at komme af med noget at alt det jeg føler jeg går og slås med i hverdagen.
Hilsen den triste Mulle