BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Lidt herfra

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Lidt herfra

Indlægaf pivpiv » fre, 16. december 2011 13:40

Hej alle sammen
Jeg tænkte at jeg lige ville sende en hilsen herfra.
Nu nærmer julen sig og december er en lidt træls månede for mig, for min far døde 1. december for tre år siden - så julestemningen har været langt væk.
I år skulle så ikke være bedre.
Min bedstefar sov ind for en uge siden og lå på syghuset i 2 uger inden. Altså han var en gammel svag mand, så det var bare hans tid, men for pokker!! Så nu bruger vi en masse krudt på at støtte min mormor for hendes sorg er stor efter at have mistet sin mand gennem knap 60 år.
Så i stedet for at pynte til jul så gør vi alt hvad vi kan omkring hende ;)

Jeg er mor til en stor knægt på 9 år som endelig har indrømmet at han ikke tror på julemanden, det stædige æsel at han er så længe om at indrømme det ha ha ha
Han er fantastisk og en preteenager uden lige. I går flippede han over at vi skulle have pizza til aften (mandens job tiltede og så kunne jeg ikke nå at lave maden for han skulle handle på vejen hjem). Så for første gang var hans aftensmad en rugbrødsmad ha ha ha hvordan kan en knægt flippe over pizza som han elsker!
Han elsker hans ridning og har virkelig flair for det, det er pragtfuldt :)

Manden og jeg nærmer os, hvis jeg regner rigtigt, 16 år sammen og har det skønt sammen.
Pt drukner han i arbejde og det stresser en del hjemme - men ikke mere end at det klarer vi også ;) Vi er skide gode til at støtte hinanden og jeg elsker ham.

Nu skal dagene op til jul gå med at manden arbejder en masse og knægten og jeg hygger. Julen skal gå med en masse besøg hist og pist og vi er rimelig klar og nytåret, ja det skal foregå her med alle naboerne og god mad ;)

God jul alle sammen og tak for året der snart er gået!
knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Re: Lidt herfra

Indlægaf stinapigen79 » fre, 16. december 2011 23:04

god jul til dig pivpiv træls det i går igennem men håber julen bliver bare lidt god alligevel og et godt nytår :-)
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf zoo » lør, 17. december 2011 08:23

Du ønskes også en god jul og et godt nytår Pivpiv. Og alle andre også selvfølgelig.

Vi går en travl uge i møde her i huset.

Svigermor har meldt sin ankomst fra Holland idag......hyggeligt nok, men vi har en del vi skal til denne weekend, så håber vi kan finde overskud til at hygge om hende og hendes mand også. Vi skal aflevere min søn hos sin far idag og så tager vi ud og ordner de sidste ting inden jul. I morgen skal vi til koncert med den store af pigerne, hun synger i et pigekor.

Kommende uge er travl for os begge på jobbet.

Fredag kommer svigerfar og hans kone så fra Holland og bliver også et par dage.

Jeg har heldigvis ferie mellem jul og nytår, men det har min mand desværre ikke.

Anden juledag skal vi til bryllup.

Jeg glæder mig til at par dage fri. Det har været hårdt på jobbet de sidste måneder. Så ferien skal bare nydes!!!!

Knus Zoo
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Katten » lør, 17. december 2011 13:09

Glædelig jul til jer alle herfra også :santa: Håber I alle vil få en hel fantastisk jul og et festligt nytår :D

Vi går også ind i en begivenhedsrig uge, men jeg glæder mig hel vildt.
Kæresten skal i morgen til julefrokost med drengene fra bandet (han er lydmand) og der er tradition for at tørlægge baren, så er spændt på hvornår han kommer hjem og i hvilken tilstand :lol:
Tirsdag skal vi til NF scanning og vi glæder os meget til at se den lille igen og få fastlagt terminen.
Torsdag bliver en stor dag, der skal vi afsløre for min svigermor at hun skal være farmor igen. Det er noget jeg glæder mig meget til fordi det faktisk først er den sidste månedstid efter vi er flyttet at hun er begyndt at interessere sig for mig, tidligere har det ellers været moren til min kærestes knægt hun har vist interesse for, men nu er hun røget ud og jeg er kommet ind :D Alle bedsteforældrene skal have et indrammet scanningsbillede og et gavekort i julegave ;-)
Juleaften skal vi hjem til mine forældre hvor alle mine søskende også kommer. Glæder mig helt vildt til at give mine forældre gaven foran dem alle sammen, det bliver deres første barnebarn :D
1. Juledag skal jeg ringe til min farmor og mine tætte veninder og fortælle nyheden og 2. juledag kommer kærestens knægt efter at have holdt jul hos sin mor og det samme gør min svigerfar og dennes kone, Synes det er vigtigt at bedsteforældrene og selvfølgelig den kommende storebror får nyheden at vide face to face.
Derefter bliver det offentliggjort på FB og det bliver bare SÅ skønt at kunne være åben omkring det hele.

Jeg har lavet et udkast til gavekortet, men måske der er noget der kan forbedres.

Dette gavekort udstedes til: Kim og Linda
Værdi: 1 stk. barnebarn
Forventet ankomst: 27. juni 2012
Udstedt af: Katten og kæreste
Udstedelsesdato: 24. december 2011
Gyldighed: 6½ måneder fra udstedelsesdato
Kan ikke byttes :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Indlægaf zoo » søn, 18. december 2011 10:01

Ihhh det lyder bare så dejligt. Skal nok blive en fantastisk jul for jer.

Her er huset allerde fuldt. Min svigermor og hendes mand kom igår. De har deres hund med, så nu er der 3 hunde og 3 katte her....Der er liv og glade dage må man sige.....Vi har haft børnefri weekend, eller børnefri dag. Det blev ikke til en hel weekend.....men sådan er det efterhånden og pyt også med det.
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Tilbage til Ordet er frit