Hej alle sammen
Jeg tænkte at jeg lige ville sende en hilsen herfra.
Nu nærmer julen sig og december er en lidt træls månede for mig, for min far døde 1. december for tre år siden - så julestemningen har været langt væk.
I år skulle så ikke være bedre.
Min bedstefar sov ind for en uge siden og lå på syghuset i 2 uger inden. Altså han var en gammel svag mand, så det var bare hans tid, men for pokker!! Så nu bruger vi en masse krudt på at støtte min mormor for hendes sorg er stor efter at have mistet sin mand gennem knap 60 år.
Så i stedet for at pynte til jul så gør vi alt hvad vi kan omkring hende ;)
Jeg er mor til en stor knægt på 9 år som endelig har indrømmet at han ikke tror på julemanden, det stædige æsel at han er så længe om at indrømme det ha ha ha
Han er fantastisk og en preteenager uden lige. I går flippede han over at vi skulle have pizza til aften (mandens job tiltede og så kunne jeg ikke nå at lave maden for han skulle handle på vejen hjem). Så for første gang var hans aftensmad en rugbrødsmad ha ha ha hvordan kan en knægt flippe over pizza som han elsker!
Han elsker hans ridning og har virkelig flair for det, det er pragtfuldt :)
Manden og jeg nærmer os, hvis jeg regner rigtigt, 16 år sammen og har det skønt sammen.
Pt drukner han i arbejde og det stresser en del hjemme - men ikke mere end at det klarer vi også ;) Vi er skide gode til at støtte hinanden og jeg elsker ham.
Nu skal dagene op til jul gå med at manden arbejder en masse og knægten og jeg hygger. Julen skal gå med en masse besøg hist og pist og vi er rimelig klar og nytåret, ja det skal foregå her med alle naboerne og god mad ;)
God jul alle sammen og tak for året der snart er gået!
knus