BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Lidt deprimeret idag.

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Lidt deprimeret idag.

Indlægaf brud2008 » søn, 29. juni 2008 19:32

vi er jo som sagt begyndt med 2 ICSI behandling og skulle gerne være færdige om en uges tid.Kæmper lidt med alle de følelser man får i det henseende.For har været igennem hele følelsesregisteret på det sidste.Min kusine fødte for 1 mdr siden den skønneste datter efter mange års kamp for ønskebarnet,så mistede min bedste veninde sit barn i 12 uge for 2 ugers tid siden,og i går fødte en rigtig nær veninde sit 1 barn,en datter.Hvorfor fanden skal det være så svært for os???Er meget glad på de andres vegne,og ked af det på mine egne samt min veninde som mistede.Håber den er her denne gang så det snart er mig der lykkelig kan fortælle at jeg venter mig..ville ikke så meget med det indlæg andet en komme ud med frustrationerne.og bed om et par xxxx fingre de kommende uger. :D
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf LoisLane » søn, 29. juni 2008 22:19

Hej Brud.
Dine frustrationer skal være så hjertelig velkomne.
Lyt og læs af, er vidst hvad siden er til for.

Kan godt forstå dig. Jeg er selv begyndt at have det svært med andres gode nyheder. Især når der kun skal en undertøjsvask til, for at testen viser to streger. (Og vi har kun forsøgt i 7 mdr).
Kan kun forestille mig hvor svært det må være for dig.
Giver dig alt mit babystøv, og så venter jeg lige en måned ekstra.
For det er vidst din tur først. :D

Anne-Louise
Efter 1,5 års forsøg på at blive gravid er min mand utro. Får jeg nogensinde chancen igen er det helt sikkert BoN jeg vender tilbage til. tak for nu.
LoisLane

Geografisk sted: Østjylland

...

Indlægaf brud2008 » man, 30. juni 2008 10:20

takker for din søde hilsen.Ja nogle gange har min vist bare brug for lidt luft :D Det hele ser lysere ud i dag,er fortrøstningsfuld det skal nok lykkedes for os.Men der er jo ingen grund til du hopper over formin skyld,kan da lige så godt hoppe på gravissiden sammen :D kram og held og lykke herfra.Hvornår skal du teste næste gang?
Billede
brud2008

Indlægaf Maj79 » man, 30. juni 2008 18:01

Tror ikke helt man kan undgå at få sorte tanker når man har prøvet at blive gravid længe og andre overhaler en inden om. Så op med humøret og jeg skal nok krydse alt det jeg kan krydse for dig.
Maj79

Geografisk sted: østjylland

...

Indlægaf brud2008 » man, 30. juni 2008 18:19

mange tak-var til sidste scanning idag-12 ægblærer der skal ud på torsdag og så en op igen lørdag.så nu er der dage til vi ved besked :D
Billede
brud2008

Indlægaf LoisLane » man, 30. juni 2008 21:36

Ja hvis vi begge (og alle de andre) kunne hoppe derover i juli, ville det klart være det mest optimale.

Næste testdag er den 30 juli. Så der er noget tid til endnu. Har lige testet negativ igen. Ikke at det kom bag på mig. Har desværre vænnet mig til den ene streg.

Håber der er brugbare æg i denne omgang. Nu kender jeg ikke så forfærdelig meget til processen, men ved da, at de skal være modne for at kunne befrugtes. (ikke?)
Efter 1,5 års forsøg på at blive gravid er min mand utro. Får jeg nogensinde chancen igen er det helt sikkert BoN jeg vender tilbage til. tak for nu.
LoisLane

Geografisk sted: Østjylland

Tilbage til Ordet er frit