BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Legoland

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Legoland

Indlægaf Titti » fre, 21. oktober 2011 09:22

Nu tager vi dælme en tur i legoland i morgen, har brug for at grine og hygge mig med familien.

Tager afsted med min veninde, som så lige har fået 5 børn, har flot flot og 2 biler (LÆS: misundeligt ;-) ), men her tænker jeg udelukkende på min datter, som jo også skal hygge sig med andre børn, selvom mor er lidt misfornøjet :roll: NU kan jeg jo ikke selv give hende nogle søskene, så må jeg jo finde nogle legekammerater til hende, det er da det mindste jeg kan gøre for hende.

Er også ved at planlægge en LOVE-tur med manden, har overhoved ikke råd, men synes bare vi sådan trænger til at komme væk, Vores liv er jo gået TOTALT i stå efter vi er startet op på behandling, det er fandme ikke NICE!

Når folk siger, prøv at tænke på noget andet, eller prøv at foretage Jer noget spændende, eller gå i gang med nogle projekter el. noget..... JAJA det ville vi da gerne, men vi har jo ikke råd til noget, da vi jo selv betaler for behandlingen, det er en ond ond cirkel, troede ikke man kunne falde så dybt, men det kan man åbenbart.
Nu prøver vi lidt alligevel og så må vi jo leve af grød resten af mdr.

Ja, det var lige noget jeg havde brug for at komme af med....... God weekend!
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Re: Legoland

Indlægaf stinapigen79 » fre, 21. oktober 2011 14:52

god weekend til dig håber turen bliver super hyggelig, dejlig at komme lidt ud :)
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Tilbage til Ordet er frit