Vidste ikke lige hvor jeg skulle placere dette indlæg, så det blev lige her..
Men var hjemme og besøge min kære mor igår, og fandt et ugeblad (ude og hjemme tror jeg det var), men der læste jeg en artikel/historie om et par der havde miste 3 gange. 1. gang en uge inden termin, 2. gang i uge 18 og 3. gang i uge 13. De var selvfølgelig i vilrede omkring hvorfor hendes krop gjorde som den gjorde..
Hun hørte så om en overlæge ved navn Ole B. Christiansen som hørte til på rigshospitalet (mener jeg- kan ikke lige helt huske det med sikkerhed) men han som den eneste læge i Danmark gik ind og kiggede på kvindens imunsystem, da det "tit' var det der var galt når kroppen aborterede. Og hun havde så den "fejl" i hendes immunsystem og fik den rettet behandling og havde så lige fået deres længe ventet ønskebarn.
Så tænkte om nogle af jer der har været igennem et par spontane aborter og som har svære ved at blive gravid, har undersøgt denne mulighed??
Der stod at man kunne komme i konsulatiton hos ham hvis man var under 40 år og havde haft 3 spontane aborter. Man skulle bare henvises af sin læge..
VÃlle bare lige dele det med jer..
Knus