BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Læste lige en artikel...

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Læste lige en artikel...

Indlægaf HeidiBH » man, 09. august 2010 09:04

Hejsa alle...

Vidste ikke lige hvor jeg skulle placere dette indlæg, så det blev lige her.. :-)

Men var hjemme og besøge min kære mor igår, og fandt et ugeblad (ude og hjemme tror jeg det var), men der læste jeg en artikel/historie om et par der havde miste 3 gange. 1. gang en uge inden termin, 2. gang i uge 18 og 3. gang i uge 13. De var selvfølgelig i vilrede omkring hvorfor hendes krop gjorde som den gjorde..

Hun hørte så om en overlæge ved navn Ole B. Christiansen som hørte til på rigshospitalet (mener jeg- kan ikke lige helt huske det med sikkerhed) men han som den eneste læge i Danmark gik ind og kiggede på kvindens imunsystem, da det "tit' var det der var galt når kroppen aborterede. Og hun havde så den "fejl" i hendes immunsystem og fik den rettet behandling og havde så lige fået deres længe ventet ønskebarn.

Så tænkte om nogle af jer der har været igennem et par spontane aborter og som har svære ved at blive gravid, har undersøgt denne mulighed??

Der stod at man kunne komme i konsulatiton hos ham hvis man var under 40 år og havde haft 3 spontane aborter. Man skulle bare henvises af sin læge..

Vílle bare lige dele det med jer.. :-)

Knus
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Re: Læste lige en artikel...

Indlægaf HeidiBH » man, 09. august 2010 09:49

Billede
HeidiBH

Indlægaf Mmille » man, 09. august 2010 19:57

Super at du delte den artikel, det er lige sådan en jeg søgte.. Jeg ved at jeg har en auto imun sygdom i forvejen og får medicin for det, så måske skulle jeg lige et smut forbi min læge igen for at høre hvad han siger til en henvisning til ham Ole...
Billede

Billede
Mmille

Indlægaf Stinna30 » man, 09. august 2010 20:38

Det lyder da, som om du lige er målgruppen (desværre). Håber, din læge giver en henvisning og du kan blive hjulpet :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf HeidiBH » tirs, 10. august 2010 08:23

Fantastisk mmille.. Håber du får denne henvisning.. Kunne være lækkert hvis han kan hjælpe :)
Billede
HeidiBH

Tilbage til Ordet er frit