BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Længe siden:)

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Længe siden:)

Indlægaf nunu88 » tirs, 08. november 2011 15:19

Hej alle. der er sikkert kommet mange nye medlemmer som jeg aldrig har skrevet med. men jeg har skrevet meget herinde og det er godt nok længe siden.. så vil lige forbi igen og hilse og sige hvor jeg har savnet jer!

Jeg har haft op og nedture og folk herinde har faktisk hjulpet mig rigtig meget når jeg var nede, mere end min familie vil ever forstå!!

Tusind tak.

Nå men jeg er begyndt at studere Hf pakke til pædagog. Og har to dejlige drenge som jeg har det rigtig hårdt med lige nu, da det er to drenge der sloges meget og roder! Men jeg bøvler meget med at få min ældste til at blive ''ren'' .. han vil aldrig sidde på lokum. aldrig. han gjorde det før, men han er så stædig når han ikk vil så vil han ikke. han er 2 halv ca nu og kender børn der blive renlige når de er 2 år.. når jeg sætter ham imod hans vilje så går han bare af.. :evil: .. det er mit største problem med ham hehe..

ellers er der Jacob som er en lille frækkert der elsker at rode og smide tre kvart af maden på gulvet når han ska spise. udover det, så skelner han meget meget :roll: især den ene øje. og forstår ikke øjenlæger her hvorfor der går hundrede år til at komme til undersøgelse. anyway vi var med ham til øjenlæge og han ku ikk rigtig sige noet om det end vi ska komme igen i marts måned!!!! vi var der i maj måned 2011. især jeg fik at vide fra hans læge at han måske ikk ser i den ene øje :-( :cry: .. det spurgte jeg øjenlæge om og han sagde ja måske ikk men han kunne ikk se det endnu.. han er dårlig.

Hvordan går det ellers med jer? :) ..
Nunu, så har jeg født en dejlig dreng Mahmoud:) 24/4-09

Gravid igen:) Termin 29/6-10

Fødte Jacob den 22/6-10 :)
nunu88

Re: Længe siden:)

Indlægaf Snebold » tirs, 08. november 2011 16:11

Hej Nunu
Dejligt at høre fra dig igen, var da noget bekymret da du ikke gav lyd efter at have det så dårligt.
Men det lyder jo til at gå meget bedre og hvor er det godt at du er kommet igang med HF og skal være pædagog ;-) Det må være hårdt at have to drenge så tæt på hinanden som Mahmoud og Jacob, men er alligevel vildt misundelig. Det er virkelig min drøm.
Øv med Jacobs øjne og du har helt ret i at det er træls med ventetid og øjenlæger, har heller aldrig helt forstået det skal være sådan. Men tror desværre ikke det er så usædvanligt at få besked om at man ser tiden an, selv om det er voldsomt frustrerende at sidde med følelsen af de intet gør for at hjælpe.

Her går det ikke særlig godt. Jeg har endnu ikke gjort Linus til storebror og vi har nu været igennem 5 IVF forsøg. Så nu venter jeg på at høre fra Skejby sygehus mhp. at få sat den æggestok tilbage som de tog ud inden jeg fik kemo. Så håber det kan gøre en forskel.

Men dejligt at høre fra dig igen, har ofte tænkt på dig og håbet det bedste.
Knus, Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf nunu88 » tirs, 08. november 2011 17:23

Hej Snebold...

Ja det er virkelig hårdt med skole når man har hjem og børn der skal passes.. men har besluttet at få mig en uddannelse, så jeg er et forbillede til min børn.. :)

det er jeg ked af og høre, håber alt kommer til at gå bedre med dig og at du kan gøre Linus til storebror ... :) kender følelsen, tålmodigheden er det væreste... har de taget din æggestok ud?! hvorfor, kan ikk rigtig huske du skrev noet om det ... :(

nunu88

Indlægaf Snebold » tirs, 08. november 2011 18:51

Synes det er så flot du prioriterer en uddannelse, super forbillede for drengene :razz:

Jeg fik taget den ene æggestok ud og frosset ned inden jeg fik kemo, da kemo kan skade æggene. Den æggestok der blev siddende har vi så forsøgt at stimulere igennem alle vores IVF forsøg, men det tyder på at æggene har taget skade. Derfor skal den nedfrosne æggestok sættes retur, da de æg jo ikke burde have taget skade. Det er stadig eksperimentel behandling, så om det kommer til at virke ved vi ikke, men det er da et forsøg værd. Men det er svært at bevare optimismen.

Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf nunu88 » tirs, 08. november 2011 20:17

Nåååh okay,,, ej må gud være med jer... kan slet ikk forstille mig hvor svært det må være for jer.. :( .. Jeg beder for jer og held og lykke.. håber det kommer til at virke.. :) :-*

KNUUUUUUUUS

nunu88

Indlægaf Stinna30 » tors, 10. november 2011 21:55

Kære nunu88

Godt at høre fra dig igen :D Ang. renlighed så giv din store dreng tid. Hvis han ikke vil nu, så giv ham en pause, hvor han får lov at gå med ble. Det er altså helt normalt først at blive renlig omkring 3 år :-) så bare fordi du kender nogle børn, der var renlige som 2-årige, så er det ikke sådan for alle børn. Respekter hans nej, så han ikke oplever det som noget dårligt at sidde på lokum ;-) prøv igen om et par måneder eller tre.

Knus Stinna
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Tilbage til Ordet er frit