BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Længe siden...

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Længe siden...

Indlægaf dmi » fre, 13. august 2010 09:04

Hej alle sammen.
Det er godt nok længe siden jeg har været her. Så nu tænkte jeg det var på tid med en lille update herfra. Det har været en hektisk tid efter jeg startede på arbejde i maj måned. Det har godt nok været hårdt at få det hele til at kører rundt.
Jeg startede et nyt job på en cafe, som en fra min mødregruppe er medejer af. Og egentlig gik det meget godt i starten. Men arbejdstiderne er desværre helt af H.... til. jeg har arbejde hver 2. weekend og i hverdagene kommer jeg tit først hjem ved. 18.30 tiden. Så det er lidt svært for os at få det til at kører rundt med at kæresten skal nå hjem fra arbejde og hente Lucas i dagplejen + at han skal have ham hver 2. weekend. Det skal lige siges at min kæreste er selvstændig tømrer og det er svært for ham at nå alle sine arbejdsopgaver inden for normal arbejdstid. Så han er ved at kører helt ned. Så nu har vi besluttet at jeg stopper :-( Har været nede og sige op i sidste uge uden at have noget nyt at foretage mig. Men den tager vi derfra. For os er det meget vigtigere at få familelivet og firmaet til at kører og så må jeg håbe jeg kan finde et job med bedre arbejdstider.
Og så kan vi måske snart gå i gang med projektet at gøre Lucas til storebror :lol:

Lucas trives og har det godt. Han rejser sig og kravler rundt op og ned...tror ikke det varer længe før han løber rundt. Han slipper med skynder sig at sætte sig ned når han opdager han står uden støtte :lol:
Hvad er der ellers sket....
Jeg har også lige fået fjernet galdeblæren ved en kikkert operation. Det var også noget af en omgang, men rart at den nu er væk. Havde nogle rigtig kraftige og slemme anfald men slemme smerter. Men nu er den væk og det er dejligt.
Hov det blev godt nok lidt af en smøre...ups... :shock:
HÃ¥ber i alle har det godt og har haft en god sommer.
Knus
dmi
Billede
dmi

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Længe siden...

Indlægaf Stinna30 » fre, 13. august 2010 09:42

Dejligt med en opdatering fra dig :D
Jeg er sikker på, at det er den rigtige beslutning mht. dit arbejde, ellers så kommer det til at gå ud over jeres lille familie. Jobmarkedet er vendt på nogle områder, så jeg håber, du snart finder noget nyt, som passer bedre ind i jeres hverdagsrytme :D
Det lyder, som om Lucas trives, men av på galdeblæren hos dig - har en veninde, der havde galdesten for et par år siden, og det så meget ondt ud.

Alt det bedste :D

Knus Stinna
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Tilbage til Ordet er frit