BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

LÆGER...!

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

LÆGER...!

Indlægaf Annemor » man, 04. oktober 2010 15:34

Tja... Nu er det ikke lige læger i forbindelse med min graviditet, jeg er irriteret på.

Men det forholder sig sådan at min stakkels dreng på 10 år, som elsker at køre speedway var utrolig uheldig i weekenden og brækkede fire knogler i foden...

Meget vakse læger, han kom til skade lørdag og søndag aften var han opereret - fantastisk, tænkte vi!
MEN AK, lykken varede kort, og vi har lige fået at vide, at operationen ikke er vellykket, og han derfor skal opereres igen i morgen...

De var i tvivl om han skulle overflyttes til riget allerede inden de foretog den første operation, så HVORFOR vil de så ikke overføre ham nu - De har lig'som bevist at det var de sgu' ikke skrappe nok til, så send os dog for f..... videre!!! Men nej, nu er de dygtige nok og vil gerne prøve igen...

FUCK... hvor er jeg træt efter en weekend på børneafdelingen og med udsigt til at skulle slås med læger det næste lange stykke tid... Det er ikke lige dét, jeg regnede med at overskuddet skulle bruges til, når jeg starter på barsel på fredag... Jeg skulle jo gå og glæde mig til barsel. Ikke gå og frygte for om min søn kommer til at gå igen, og hvilket handicap han skal leve med fordi lægerne skal bruge ham til forsøgskanin.

Jeg er SÅ gal i øjeblikket, at jeg er glad for at jeg er nødt til at være på arbejder, for jeg er ikke sikker på at jeg ville snakke særlig pænt til de læger, der tager sig af ham i øjeblikket... Hans far forsøger at presse lægerne til at sende os på riget, så de ikke skal opererer en 3. gang for at det lykkedes.

Vi afventer svar....

Og gud hvor kan ventetiden være lang, men det kender vi jo kun alt for godt!!!!
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Re: LÆGER...!

Indlægaf Annette1975 » man, 04. oktober 2010 16:24

Sikke da en træls oplevelse med sygehusvæsenet. Nogle gange kan man bare ikke lade være med at undre sig over hvordan de egenlig kommer frem til de beslutninger de træffer. Jeg håber at der bliver fundet en fornuftig løsning på operation af din søns fod og så håber jeg selvfølgelig at han ikke får nogen men.

Jeg håber at du trods alt alligevel kan komme til at nyde dine sidste uger inden du skal til at være mor til to for så er overskudet nok ikke så stort.
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Tilbage til Ordet er frit