BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Kedeligt at gå hjemme

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Kedeligt at gå hjemme

Indlægaf Mulle » ons, 23. februar 2011 10:42

Så er jeg blevet fuldtidssygemeldt men det er ikke med min gode vílje for det er ved gud kedeligt at gå hjemme og resten af gravidteten bliver bare så lang og uudholdeligt at gå og vente på at vores lille pige kommer til verden.
Jeg var også sygemeldt da jeg ventede vores søn så kan godt huske hvor lang tiden var og man forberedte alle tingene til barnet alt for tidligt så hader bare at være sygemeldt.

Hilsen Mulle
Billede
Mulle

Re: Kedeligt at gå hjemme

Indlægaf Snorre » ons, 23. februar 2011 12:32

Hej Mulle

Øv, at det skulle komme til en fuldtidssygemelding :-( Og ja det kommer til at blive i lang tid. Synd for dig, når du slet ikke har lyst til det!
Kan du ikke få dig nogle gøremål? Rydde op i gamle sager, få gang i et hobbyprojekt f.eks. hjemmelavede kort, smykker etc. Har du en Panduro hobby i nærheden, der kan man ofte hente lidt inspiration :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Mor til Alma » ons, 23. februar 2011 14:34

Ej hvor trælst at komme til at gå hjemme som sygemeldt når man er gravid.

Jeg er rigtig dårlige til det med at gå hjemme, og finde på at lave ingen ting og se fjernsyn og slappe af.

Nu kom der nogle kreative forslag, til hvad du kan lave, hvad med at lave en scrap bog til din lille baby og evt. en til storebror.
Billede
Mor til Alma

Indlægaf Mulle » ons, 23. februar 2011 15:50

Tak for de gode forslag skulle nok tage at overveje det.
Vi skal heldigvis snart igang med at renovere værelset til den lille ny så får jeg noget til at aflede mine tanker.
Så tiden må bare gerne flyve afsted mon ikke også det kunne hjælpe hvsi vi snart får noget forår så man kan begynde at komme noget mere udendørs.
Hilsen Mulle
Mulle

Tilbage til Ordet er frit