Min kæreste og jeg har to katte, som vi holder meget af. De er superdejlige at have som en del af hverdagen, og samtidig er de ikke særlig krævende.
Den store af dem kom imidertid grueligt galt afsted med det ene bagben for ca. 1 måned siden. Hos dyrelægen viste det sig, at samtlige led- og korsbånd var revet over ved knæet. En operation var en mulighed, men dyrlægen sagde, at den med meget stor sandsynlighed ville have smerter fremover, og ville blive en meget passiv indekat. Og den var netop SÅ glad for at være ude, så det billede kunne vi slet ikke holde ud. Så vi tog den tunge beslutning og fik den aflivet i stedet for
Heldigvis har vi stadig den anden rolling. Det er en 1-årig norsk skovkat, som har krudt et vis sted! Det har hjulpet meget at have hende. Har brugt for at passe på og tage mig af, og der er katten en fantastisk skabning
Hun er imidlertid indimellem lang tid væk af gangen, når vi lukker hende ud. Og det er blevet værre i løbet af den sidste uge (Det ska lige sige at hun er steriliseret). Hun er meget glade for at bo hos os, men verden derude er så spændende, at hun indimellem glemmer tid og sted. Og nu har hun været væk i over 1 1/2 døgn
Har nogen af jer andre været ude for at have en kat, der har stukket af i flere dage og alligevel endt med at komme hjem igen??