Lørdag eftermiddag fik vi et opkald fra Jespers mor om, at Jespers onkel var blevet kørt ihjel af en flugtbilist i Frederiksværk om morgnen. Det er simpelthen så tragisk og jeg forstår det slet ikke. Anders var den mest fantastiske mand jeg nogensinde havde mødt, han var rigtig karismatisk og havde en sindsyg sjov humor. 51 år gammel det er bare ingen alder. Det er simpelthen så sørgeligt.
Heldigvis var Jespers mormor hjemme hos sin mor da de fik opkaldet. Hun er 86 år gammel og skal nu lægge sin yngste søn i graven, mit hjerte græder for Bedste. Århus delen af familien var samlet i går for min svigermor fyldte år i fredags, så den skulle vi jo "fejre". Hvor var det bare hårdt at se Jespers mor, søster og mormor være så kede af det. Ja alle vi andre var også kede af det, men jeg kan bare næsten ikke holde til at se andre græde, så gør jeg det også selv.
Jeg vågnede kl. 4.15 her til morgen og kunne bare ikke sove længere. Jeg blev ved med at ligge og tænke på Anders og tænke over om han overhovedet opdagede at han blev ramt? Og jeg tænker på Jesper 3 fætre og kusine der nu har mistet deres far i en ung alder og jeg tænker på om Bedste kommer igennem det her, eller om det her er det der knækker hende.
Så nu mangler det bare lige at Skejby sygehus siger nej på onsdag til at transplantere min mor, så er bægeret da virkeligt fyldt.