Yeah, vi har lige bestilt den sidste kæresteferie, inden den lille kommer. Jeg skal hvale den en uge i Alcudia på Mallorca i maj. Stedet skulle være meget børnevenligt, så det kan vi lige tjekke ud til når den lille bliver stor nok til den slags Elsker Mallorca, men det er 10 siden jeg var der to år i træk. Ville egentlig gerne til Paris, men orker nok ikke at trave så meget, som man normalt gør på storbyferier
Ihh hvor dejligt... :) bliver da super lækkert... :)
Vi havde snakket om at tage over til florida, da vi har en god karmmerat derovre.. Meeen.. nu satser vi på at vi kan komme til at købe hus i stedet for.. :) så ferie må vente for vores vedkommende...
Florida lyder heller ikke dårligt. Det havde vi faktisk også talt om, men det er dælme en lang flyvetur med stor mave osv. Ferien kan I jo tage en anden gang - det vil da være dejligt at få købt hus inden bebs ankomst
Ihhh hvor lyder det bare helt vidunderligt dejligt Stinna.. jeg tænker at ALT bare er lidt hyggelige, når man har en bebser i maven..
Jeg ved ikke helt om vi tager på sommerferie i år.. jeg synes her er så dejligt i København når vejret er godt, så jeg tror vi tager en tur på juleshopping til New York til november, og så en tur til Indien til januar 11.. hvis jeg da ikke har en baby i min mave til den tid..
pivpiv skrev: Ja min sag har snart kørt i 7 år, desværre.
Åh nej, det var da forfærdeligt Det er sgu' dybt uretfærdigt, at du ikke kan få en afgørelse. Der burde være en lov for, hvor mange år en sag må køre uden at være afgjort!