Nu spurgte du selv, pivpiv, så her kommer hele smøren
God påske til alle

Vi har været travlt beskæftiget - sgu lige før, man trænger til en ferie efter den her omgang
Torsdag bød på havearbejde og senere boller og kager ude ved min mor (medbragte dog gulerødder og ærter, så jeg ikke spiste for meget af det andet - ellers taber jeg mig jo aldrig

)
Om aftenen fik vi besøg af den ene halvdel af et vennepar, som skal skilles
Fredag blev Gustav passet ved min mor, og det var meningen, vi skulle rydde op, køre haveaffald væk, gøre rent osv. Men så fik vi spontant besøg af nogle venner og så skulle vi lige ud forbi nogle andre venner, og så kunne vi jo lige køre i Karolineskoven og spise en is

Og så var kl. 17 og vi skulle hente G igen.
Mens vi sidder midt i aftensmaden, kommer min svoger med en lammekølle, som vi skal have dagen efter (14 voksne og 4 børn skulle komme til spisning), og vi spørger selvfølgelig, hvorfor han kommer ud med den nu? Konen (min mands søster og gode veninde) har fået veer - termin d. 27. april - så de kommer nok ikke.
Jeg er selvfølgelig fuldstændig elektrisk og lidt skruk
Lørdag morgen har vi ikke hørt mere, så jeg tænker øv, det er nok gået i sig selv igen. Ringer til min svigermor for at høre status, og hun er 7 cm åben

Lille bassemand kom til verden 10.22 og vejede 4450
Vi står jo så og får huset fuld af gæster, men vi vil jo gerne se baby, så nogle af vennerne kommer og skræller kartofler og er flittige med mandolinjernet (flødekartofler), mens vi kører på sygehuset for at se den mest nuttede baby. Nårh, hvor er han lille, selvom han er tyk
Nå, men hjemme igen kl. 17.30 og få smækket tre lammekøller på grillen, uhm, det blev bare super mad
I dag skal vi så til påskefrokost kl. 14 hos svigerne, og i morgen har vi en aftale om at drikke øl i nogle venners have, så det har været og er stadig en begivenhedsrig påske