BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Jeres påske

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Jeres påske

Indlægaf pivpiv » lør, 23. april 2011 10:49

Hejsa skønne quinder
Hvad fordriver I jeres påske med?
I dag er min mand til polterabend med hans lillebror - de hygger rigtigt, bortset fra min mand er på krykker og ikke kan være med til tingene - kun kigge på :( Men skægt lyder de til at have det.
Jeg går og bager en hel del, min farmor og farfar er lige kommet - så skal have bagt en pokkers masse diabetes småkager han kan få med hjem når engang de rejser på øen igen.

Senere på dagen cykler knægten og jeg ned til min mor og olderne og så hygger med dem.

I morgen satser vi på stor familie fisketur og bare hygge og grille.

Mandag er der påskefrokost :)

De foregående dage har været fødselsdag, biograf, have arbejde og en masse hygge :)
Man er jo nød til at nyde det her skønne vejr ;)

God påske!
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Re: Jeres påske

Indlægaf stinapigen79 » lør, 23. april 2011 10:54

ja jeg var på arbejde torsdag fredag holde svigerfar fødselsdag så nu sidder vi oppe ved ham og hygger gør vi til mandag hvor det så går hjem af igen :)
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf Mulle » lør, 23. april 2011 15:34

Håber at i alle har en rigtig god påske.
Vi har bare været hjemme og haft gang i grillen de fleste dage nu vejret er blevet så godt.
Vi har også fået sat glasvæv op på det kommende børneværelse og i dette sekund er der er ved at blive malet derinde. Jeg glæder mig så meget til at kan indrette det med tremmeseng osv. Bare det at begynde at ligge alt det tøj på plads som er vasket og klar til hendes ankomst. Og derfter skal lift og autostolen findes frem og i begyndelsen af maj tager vi ud og køber en bed side crib og de sidste småting som puslehynde osv.
Hilsen Mulle-forsat god påske.
Billede
Mulle

Indlægaf Stinna30 » søn, 24. april 2011 09:03

Nu spurgte du selv, pivpiv, så her kommer hele smøren :lol:

God påske til alle :D Vi har været travlt beskæftiget - sgu lige før, man trænger til en ferie efter den her omgang ;-)

Torsdag bød på havearbejde og senere boller og kager ude ved min mor (medbragte dog gulerødder og ærter, så jeg ikke spiste for meget af det andet - ellers taber jeg mig jo aldrig ;-) )
Om aftenen fik vi besøg af den ene halvdel af et vennepar, som skal skilles :-(

Fredag blev Gustav passet ved min mor, og det var meningen, vi skulle rydde op, køre haveaffald væk, gøre rent osv. Men så fik vi spontant besøg af nogle venner og så skulle vi lige ud forbi nogle andre venner, og så kunne vi jo lige køre i Karolineskoven og spise en is :D Og så var kl. 17 og vi skulle hente G igen.
Mens vi sidder midt i aftensmaden, kommer min svoger med en lammekølle, som vi skal have dagen efter (14 voksne og 4 børn skulle komme til spisning), og vi spørger selvfølgelig, hvorfor han kommer ud med den nu? Konen (min mands søster og gode veninde) har fået veer - termin d. 27. april - så de kommer nok ikke.
Jeg er selvfølgelig fuldstændig elektrisk og lidt skruk :toothy10:

Lørdag morgen har vi ikke hørt mere, så jeg tænker øv, det er nok gået i sig selv igen. Ringer til min svigermor for at høre status, og hun er 7 cm åben :blob2: Lille bassemand kom til verden 10.22 og vejede 4450 :D
Vi står jo så og får huset fuld af gæster, men vi vil jo gerne se baby, så nogle af vennerne kommer og skræller kartofler og er flittige med mandolinjernet (flødekartofler), mens vi kører på sygehuset for at se den mest nuttede baby. Nårh, hvor er han lille, selvom han er tyk :lol:
Nå, men hjemme igen kl. 17.30 og få smækket tre lammekøller på grillen, uhm, det blev bare super mad :thumbleft:

I dag skal vi så til påskefrokost kl. 14 hos svigerne, og i morgen har vi en aftale om at drikke øl i nogle venners have, så det har været og er stadig en begivenhedsrig påske :lol:
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Snebold » søn, 24. april 2011 19:38

Vil da også ønske god påske til alle :cool:
Her holdt vi ferie allerede fra midt i sidste uge, så vi var en tur i jylland hos mine forældre fra fredag til mandag. Der tog min far så med herned til Fyn og vi brugte mandag - onsdag til at bygge et 30 m2 drivhus -hold kæft det er stort :shock: men helt fantastisk. Det er bygget i forbindelse med en af staldbygningerne hvor der var et halvtag som nu er konverteret til mit drivhus.
Torsdag var mine forældre her så stadig og fredag og lørdag læste jeg Paginini kontrakten og vi var ude og købe 11 kapillærkasser (kunne ikke klemmer flere ind i bilen, så mangler stadig 8 kasser :lol:) og jeg fik lavet lidt i drivhuset. Og i dag har jeg flyttet alle haveting ind i drivhuset incl. lidt havemøbler og sat ting på plads :razz: mens manden har kørt rundt på havetraktoren det meste af dagen -nøj hvor har vi meget græs der skal slåes :-|
I morgen skal vi bare slappe af og så til rally med hunden i morgen aften.
Så det er min påske -og fik jeg nævnt jeg har fået et drivhus :lol: Ja jeg er ret glad for det.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf HeidiBH » tirs, 26. april 2011 08:16

Hejsa alle..

Håber i har haft en skøn påske..

Vores har stået i arbejdetd tegn da vi købte hus i januar, som vi er igang med at total renovere selv.. Og med bryllup i juni og fraflytning af lejligheden i juli har vi nok at se til.. Så der har vi udnyttet at min kæreste, sant familie og venner havde ferie.. Så der er der sket en masse.. Deejligt.. Og så sneg sig der lige en påskefrokost ind søndag ;-)
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Katten » tirs, 26. april 2011 09:27

Hey Allesammen
Lyder til at I alle har haft en helt fantastiske påske, og kan man næsten andet med det vejrguderne har budt på :D
Jeg har brugt min påske på at lave bachelorprojekt, men det kunne heldigvis sagtens klares ude i solskinnet, lidt havearbejde har dog sneget sig ind ;-)
Min kærestes knægt har været her hele ferien, men det er nu ikke meget vi har set til ham for med et sæsonkort til bonbonland i lommen har han haft meget travlt :lol:
Torsdag var vi dog til påskemiddag hos mine forældre hvor menuen stod på lammekølle nam nam :alien:
Lørdag besøgte vi mine svigerforældre på Omø hvor der også blev disket op med lækker mad :-)

Alt i alt har det været en helt fantastisk påske, så nu glæder vi os bare til sommer :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Tilbage til Ordet er frit