Men den her flytning vi havde sidste søndag den har trukket tænder ud. At have en 3½ måned gammel datter og skulle pakke sit gamle hjem det er hvad det er, men når man så kommer i det nye hus og alt er pakket ned, så er det bare ikke så fedt. Man skal pakke ud og finde ud af hvor de forskelllige ting nu skal bo hende og det er ikke nemt. Derudover har det gamle hus skulle klargøres til overdragelse og det tager også bare tid.
Jeg har flere gange tudet fordi jeg ikke har syntes jeg kunne overskue det hele, men nu er der lys for enden af tunnelen.
I dag kl. 17 bliver huset overdraget til de nye ejere og hvor bliver det dejligt at komme af med det så det kan komme ud af hovedet. Vi har knoklet i det nye hus den sidste uges tid, så her i weekenden begyndte der endelig at komme så meget styr på det hele, at jeg begynder at føle mig hjemme. Så nu kan jeg endelig begynde at slappe lidt af for det trænger jeg til.
Men jeg har sagt til min mand at jeg flytter tidligst om 20 år alt andet er skilsmisse grundlag