BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Jeg hader at flytte

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Jeg hader at flytte

Indlægaf Annette1975 » man, 29. marts 2010 12:29

Puha, jeg troede aldrig at jeg skulle komme dertil at en flytning næsten er mere end hvad jeg kan magte.

Men den her flytning vi havde sidste søndag den har trukket tænder ud. At have en 3½ måned gammel datter og skulle pakke sit gamle hjem det er hvad det er, men når man så kommer i det nye hus og alt er pakket ned, så er det bare ikke så fedt. Man skal pakke ud og finde ud af hvor de forskelllige ting nu skal bo hende og det er ikke nemt. Derudover har det gamle hus skulle klargøres til overdragelse og det tager også bare tid.

Jeg har flere gange tudet fordi jeg ikke har syntes jeg kunne overskue det hele, men nu er der lys for enden af tunnelen.

I dag kl. 17 bliver huset overdraget til de nye ejere og hvor bliver det dejligt at komme af med det så det kan komme ud af hovedet. Vi har knoklet i det nye hus den sidste uges tid, så her i weekenden begyndte der endelig at komme så meget styr på det hele, at jeg begynder at føle mig hjemme. Så nu kan jeg endelig begynde at slappe lidt af for det trænger jeg til.

Men jeg har sagt til min mand at jeg flytter tidligst om 20 år alt andet er skilsmisse grundlag ;-)
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf pivpiv » ons, 31. marts 2010 16:33

Puha jeg misunder dig ikke.
Men bare rolig, det hele skal nok gå ;)

Da vi flyttede ind her, for snart 8 år siden.
Ja vi flyttede ind den 1. maj og jeg havde termin den 2. maj og jeg var ubeskrivelig stor - så behøver jeg at sige at jeg INTET kunne og ALLE frygtede jeg fødte på et dumt tidspunkt*GG*

Heldigvis gik jeg over tid og fødte den 12. maj, men man er altså ikke nået ret langt i et gammelt hus på et par uger ;)
Så vi bygger stadig om i ny og næ og den gang blev vi enige om nogle vigtige ting og så måtte resten komme hen af vejen og ved du hvad? Det hele gik alligevel og i dag mindes vi det med stor smil og glæde ;)

God arbejdslyst :)

Knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf vizart » søn, 04. april 2010 10:38

ja puha det er ikke sjovt at flytte. Jeg har uheldigvis flyttet rigtig rigtig mange gange i løbet af min barndom og har højst boet det samme sted i 5 år i træk (mindste 3-4 mdr). Så nu vi har boet her i 7½ år er det min livtids record for at have boet det samme sted længst. Og heldigvis har vi ikke flyttet siden vi fik børn, men puha når / hvis vi skal flytte herfra med 3 børn...
ViZart

Melanie 240504
Andreas 260706
Elias 060310
vizart

Geografisk sted: Thyholm

Indlægaf Flunken » søn, 04. april 2010 10:55

Hej Annette

Jeg føler med dig - jeg flyttede med en dreng på 3½ mdr og en drene på 2½ år (måtte ud af huset pga fremvisning da den lille var 11døgn!!!) :shock: Det var lidt af en dræber og der gik nogle uger før der faldt ro på igen - men det er jo det hele værd at komme til et større/bedre hus :)

Held og lykke med det

Flunken
Billede

Venter dreng nr.3 til april :)

MA nov 2009, SA feb 2010, MA apr 2010

Dejlig dreng fra dec.06 :)
Dejlig dreng fra okt.04 :)
Flunken

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Pille » søn, 04. april 2010 11:47

Uha, hvor jeg kender følelsen!
På mine 23 år har jeg flyttet 18 gange! Kunne forestille mig, at det var endnu hårdere med en lille bebs på armen..

Jeg har termin i maj og vi har p.t. en 3 vær. lejlighed og ønsker os noget større (denne er for dyr, der er alt for mange fejl/mangler og ting der ikke spiller med administrationspersonalet)
Og jeg frygter lidt, at vi lige pludselig står med en nyfødt og skal flytte igen-igen..

SÃ¥ jeg tager hatten af for dig/jer! HÃ¥ber at I bliver lykkelige i jeres fiiiine hus og at det ikke ender med skilsmisse ;-)
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf Annette1975 » søn, 04. april 2010 14:52

Det har været en hård omgang. Men endelig er vi efter 14 dage i det nye hus så småt ved at være på plads. Der mangler stadig en masse, men huset virker hyggeligt nu og tingene står på deres pladser nu :-)

Men det hele har ikke været uden omkostninger for mig. I tirsdags begyndte jeg at blive syg, jeg har ligget syg lige siden. Det er mange år siden jeg har været så syg som jeg har været i denne omgang. Det var så slemt at Jesper tog Amalie med til påskefrokost torsdag og bare gav hende mme, for jeg magtede næsten ikke at tage mig af hende.

Endelig i dag har jeg det bedre men... her til morgen er jeg vågnet op uden stemme. Jeg kan godt tale en smule, men det gør voldsomt ondt i halsen og udløser hoste anfald, så derfor er det bedst at jeg hvisker og det syntes manden er sjovt.

Men det er en naturlig reaktion fra min krop. Jeg reagerer altid med en omgang voldsom sygdom efter en længerevarende stresset periode, og ved gud hvor har jeg været stresset de sidste par måneder pga den her flytning og en lille baby der er helt afhængig af mig. Men nu er det ovre og jeg slapper af og skal bare nyde det nye hus og min 4 måneder gamle pige :-)
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Tilbage til Ordet er frit