BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Januar

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Januar

Indlægaf zoo » man, 23. januar 2012 16:44

Øhh er det bare mig eller er januar bare enormt laaaaaaaaang?
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Re: Januar

Indlægaf Katten » man, 23. januar 2012 17:23

Den er bare heeeeeeeeeeelt vildt lang, glæder mig til der går penge ind på kontoen igen ;-) Og så er der 3 uger til vores næste scanning så januar må godt slutte så februar kan komme i gang :lol:
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Indlægaf zoo » man, 23. januar 2012 17:59

Uhh spændene......hvor mange scanninger skal i til? Ja det er 12 år siden jeg har været gravid og der kom man til 'en og var alt fint resten af graviditeten fik man ikke tilbudt flere....ved godt man selv betaler nogle af dem :-)
zoo

Indlægaf Thomsen » man, 23. januar 2012 18:46

Januar er helt vildt lang, Håber året er med mig, nu fik jeg jo idag 12 æg ud men skal lige igennem en fyrrings runde der sker på mandag og så går man og tænker om ens æg blir befrugtet og deler sig og om man blir gravid. Ku lige passe året starter med en graviditet men en fyrre seddel :-S men ja vil hellere ha barnet end jobbet det er helt sikkert så må det andet løse sig. Men der sker lidt her i Januar så glæder mig til det blir feburar så man har klarhed over de ting :-)
Billede
Thomsen

Indlægaf Katten » tirs, 24. januar 2012 12:18

Ja det bliver vildt spændende, glæder mig helt vanvittigt :D Umiddelbart skal vi kun til MD scanningen her om 3 uger, så det er to scanninger i alt, har prøvet at snakke med kæresten om en 3D scanning, men han var ikke helt med på ideen og måtte til sidst indrømme at han synes at billederne er lidt uhyggelige og han var ganske godt tilfreds med de alm 2D :lol:
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Indlægaf zoo » tirs, 24. januar 2012 20:13

Hehe jeg har faktisk tænkt det samme....ser lidt scary ud :-) .
Lige nu ville jeg bare være glad kommer jeg bare til EN scanning :-) . Jeg ved jeg bliver tilbudt en scanning lige op til termin skulle jeg blive gravid igen, da fødslen af min søn endte i akut kejsersnit da det efter 19 timer og da vandet gikviste sig at han vendte forkert og en lille fod kom ud.......ingen havde opdaget han ikke lå fast da han var så spinkel at de ikke kunne mærke forskel på hovedet og den lille numse ;-).......så det vil jeg sandsynligt tage imod :-) .

Men men men vi skal jo li have proppet en lille en derind først :-)
zoo

Indlægaf trold » tirs, 24. januar 2012 22:51

eeeeeh jo januar er FOR lang i år. Går ellers og planlægger 3 års fødselsdag til 1. feb :) og synes normalt januar flyver afsted, men godt nok ikke i år da.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Billede
[/url]
Fødte vores guldklump Tristan d. 01-02-09 kl 06:58, han var 50 cm og vejede 3175g :)
trold

Geografisk sted: Sønderborg

Indlægaf Panna » ons, 25. januar 2012 20:21

Jeg synes altid at januar går alt for hurtigt, men det er nok fordi jeg har vildt travlt på arbejdet med revision.

Personligt kunne jeg godt bruge en uge ekstra i januar .. men jeg kan forstå på jer andre at det ikke er noget i vil være med til.. ;-) ;-)
Start: marts 07
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 pos, GUL
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Ansøgning adoption 16/10-10
Godkendt 29/2-12
Panna

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf zoo » ons, 25. januar 2012 20:32

Har selv vildt travlt både på jobbet og hjemme.

Den yngste af pigerne, der hele tiden har ville Nonfirmeres, har nu 5 mdr inden besluttet sig for en konfirmation alligevel.......så der skal både hentes penge et sted og planlægges. Det er nu så mest min mand der er med til det, da det jo er hans fra hans tidligere ægteskab. Men pengene skal jeg jo være med til at finde.....og samtidig harvi jo en konfirmation næste år af min søn.......den er så småt gået igang med, for jeg har det bedst med at planlægge i god tid. Har været i tvivl om vi skulle holde det hjemme....vi har en smuk smuk have og park til huset, men jeg tror det bliver for meget for mig.......og man ved sgu aldrig med vejret. Men tror vi har fundet stedet til næste års fest nu :-) .......så er der fødselsdage den kommende tid.....så der er nok at se til. Men januar har været uendelig synes jeg!

Glæder til en ny måned.
zoo

Indlægaf Jasmi » søn, 29. januar 2012 15:47

Januar er Ikke bare lang, men også en måned hvor cash niveauet er laaannnng ned..
Jasmi

Indlægaf zoo » søn, 29. januar 2012 16:49

Ja på det punkt er januar oz tung......vi kom dog godt igennem med pænt overskud :-)
zoo

Tilbage til Ordet er frit