Selvfølgelig er han forslået på arme og ben, og han har fået en fin sommerfugl på hagen (hvilket giver et ar til minde), men ellers er han ved nogenlunde godt mod, og han har forstået hvorfor han ikke må gå derop. Vi har flere gange fortalt ham, at vi bor på en gammel gård, og tage og lofter er gamle, så risikoen for at falde igennem er MEGET stor og det er derfor han ikke må kravle op nogen steder.
Jeg sidder nu med en metalisk smag i munden og et hjerte der banker mere end normalt, og en puls der nærmest er ved at gå i chok...
eller om det bare er en drenge-ting, at skulle prøve selvom det egentlig er forbudt??
Jeg tænker også lige hvorfor jeg gerne vil have én mere - det ender jo bare med at de tager livet af én før tid pga. alle de bekymringer man har -og det er egentlig rigeligt med ham vi allerede har, hvordan skal det dog ikke gå når der kommer én mere... ??? Puha jeg må hellere gøre mig klar på at blive gråhåret før tid
Sikke en lørdag... Nu vil jeg sætte mig op i stuen sammen med ham (-og hans fætter, som selvfølgelig er på besøg) og hygge lidt inden jeg skal igang med aftensmaden... Jeg tør næsten ikke slippe ham af syne, er SÅ nervøs for at der er sket mere end man lige kan se med det blotte øje...