Min kæreste ved godt, at jeg bruger denne side. Jeg ved ikke, om han er klar over, hvor meget jeg egentlig bruger den?!
Han ved ikke, hvad jeg skriver herinde.
A) Han har ikke spurgt eller på anden vis ytret ønske om at vide det. Men hvis han ville, måtte han gerne se/læse det.
B) Jeg tror, han stoler på, at jeg fortæller ham de ting, han bør vide, og hvem jeg ellers deler det med, er op til mig.
Jeg ved, at han er lidt bekymert, over om jeg bliver mere "babypyldret" af at skrive om det/læse om det/tænke på det konstant, men efter at have overbevist ham om, at jeg har nået toppen af "babypyldrethed", slapper han mere af overfor det, og helt ærligt så tror jeg, han er mere end lykkelig for at blive aflastet!
Jeg har brug for at snakke om det med nogen, der ved lidt om den del af det at være kvinde. Alle følelserne, tankerne, op/nedture m.m. og her er det lidt svært at søge viden hos ham. (naturligt nok)
Jeg synes, det er min krop/sjæl og dermed min "ret" til, at snakke om det med hvem jeg vil, men jeg har ALTID ham i tankerne og tager altid hensyn til, hvad han vil mene om, at jeg skriver, det jeg skriver. Jeg fortlæller ham, hvad jeg føler/tænker/mener osv, og han kommer aldrig til at læse noget, han ikke vidste i forvejen. Vi er meget åbne og ærlige og rigtig gode til at snakke om tingene.
UPS ret lang forklaring er dårlig til at fatte mig i korthed....SORRY
Babyhope