Her kan jeg da lufte mine tanker lidt. Ved ikke hvad jeg havde forestillet mig, eller jo, jeg vidste jo godt det ville blive hårdt at få en bette mere. Men når trætheden kommer over mig, så bliver jeg bare så sur og negativ....og det gør mig ked af det. Og sidst med ikke mindst får jeg dårlig samvittighed overfor min 4 rige datter som skal slås med mig, når far ikke er hjemme. Nogle dage er fantastiske med de 2 unger, og det kører bare, men så falder jeg bare i et dybt hul. Jeg tror måske at det er det ikke at have kontrol over hverdagen....måske er det et behov jeg har, selvom jeg ellers syntes jeg er ret fleksibel. Men kontrol over en hverdag med en 4 årig og en på 2 måneder....NOT. Det hele går op i hat og briller nogen gange, den store vækker konstant den lille, den lille er træt eller sulten,lige når maden er færdig eller storesøster skal i bad og så blvier hun ked af det. Og bare det at få hentet og bragt til og fra børnehave, det er til tider et logistik problem......

For den bette gider ikke sove ude i vognen så det betyder en lille lur på en halv time og ikke mere. Og den er sikker. Åh, ja jeg er nok et kontrol freak, er vant til at kunne planlægge mine dage og pludselig bliver der vendt op og ned på det hele og jeg føler mig utilstrækkelig og har selvmelidenhed så det basker.....og snøft ondt i nakken. Jeg prøver at hive mig op og tænker at jeg ahr denne dejlige familie og alt hvad dertilhører, hvorfor kan jeg ikke bare være glad og nyde det. Alle nybagte mødre ser glade ud. Og misforstå mig ikke, jeg er super super glad for mine unger, jeg ville gøre alt....men føler ikke jeg kan. Sikke et forvirret indlæg....men rart at komme ud med møget.Når jeg går i send og aftenen hader jeg virkelig mig selv nogen gange, måske er det gået ud over den store og jeg får så dårlig samvittighed og årøver virkelig at undskylde mit humør overfor hende og forklare. Og hun siger bare det er helt OK mor. Snøft hun er så lækker

Andre hvor nogle dage bare er af H til?????????trods guldklumperne.
Heldig mor til en og en i vente.