BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Hvad ville du føle ?

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Hvad ville du føle ?

Indlægaf Mmille » ons, 18. august 2010 18:38

Ja jeg har jo været så dum at jeg i går teste da jeg var 3+0 det er super dumt med min fortid men ja et eller andet sagde bare at jeg måtte gøre det.

Og der kom en super svag streg frem inden tid og den blev bare lige så stille mere overbevisende. Jeg tog så en ÆL test for der er jo nogen der kan teste positiv på dem inden g-test og meget meget svag positiv.

Måtte så lige prøve igen i dag og der var det lige omvendt ÆL testen fik farve med det samme er dog ikke positiv men den er på vej der hen men g-testen er negativ.

Nu kommer det som bringer tårne frem. Vi måtte jo aflive vores højt elskede hund i søndags og jeg ved godt det er fjollet men sætningen et liv, for et liv har bare hamret rundt inde i mit hoved hele dagen. Jeg ved bare ikke om jeg skal være skrigende lykkelig eller tude over at jeg føler hun har opgivet sit liv for at vi kunne få en baby. (Jeg fik hende da jeg blev opereret en af de første gange og hun har bare altid vist når der var noget der var galt med mig og har bare været der for mig lige fra den første dag)

Men hvordan ville i have det ?
Billede

Billede
Mmille

Re: Hvad ville du føle ?

Indlægaf pivpiv » søn, 22. august 2010 15:46

Er testen blevet tydeligere??
Jeg ville nok have det som dig, det tror jeg helt sikkert.
Det gør mig meget ondt med jeres hund - var den gammel?

Jeg håber du har et lille spirrende liv og to streger at fortælle om.
knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Mmille » søn, 22. august 2010 18:38

Jeg har ikke testet siden vil lige vente til tirsdag.
Nej Mille var ikke ret gammel 7 år er jo ingen alder for en labrador, men det var vist fordi den dyrlæge vi havde brugt ikke har forstand på hunde :( Hendes lever og nyre var ved at stå af og kunne måske have været redet hvid dyrlægen havde grebetind noget før :,(
Men det hjælper jo ikke nu...
Lige nu går jeg bare og venter på at mens ikke skal komme i morgen og at testen bliver positiv mår jeg får nogen købt...
Ved ikke lige hvordan jeg vil have det hvid ikke testen bliver positiv nu hvor jeg har tænkt et liv for et liv
Tak for omtanken :)
Billede

Billede
Mmille

Indlægaf pivpiv » søn, 22. august 2010 18:58

Nej det var ikke nogen høj alder.
Det er ærgeligt når dyrlægen ikke lige viser sig fra den bedste side.

Jeg håber mens bliver langt væk i morgen.
Knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Tilbage til Ordet er frit