Ja jeg har jo været så dum at jeg i går teste da jeg var 3+0 det er super dumt med min fortid men ja et eller andet sagde bare at jeg måtte gøre det.
Og der kom en super svag streg frem inden tid og den blev bare lige så stille mere overbevisende. Jeg tog så en ÆL test for der er jo nogen der kan teste positiv på dem inden g-test og meget meget svag positiv.
Måtte så lige prøve igen i dag og der var det lige omvendt ÆL testen fik farve med det samme er dog ikke positiv men den er på vej der hen men g-testen er negativ.
Nu kommer det som bringer tårne frem. Vi måtte jo aflive vores højt elskede hund i søndags og jeg ved godt det er fjollet men sætningen et liv, for et liv har bare hamret rundt inde i mit hoved hele dagen. Jeg ved bare ikke om jeg skal være skrigende lykkelig eller tude over at jeg føler hun har opgivet sit liv for at vi kunne få en baby. (Jeg fik hende da jeg blev opereret en af de første gange og hun har bare altid vist når der var noget der var galt med mig og har bare været der for mig lige fra den første dag)
Men hvordan ville i have det ?