Jeg kender kun de to 'regler'. Jeg tror ikke, at sengen vil være redt her (men samlet bliver den nok) - mest fordi man netop ikke ved, hvor længe, den så kommer til at stå. Måske den bliver redt midt i veerne? Men dynen tager vi vel med på hospitalet...?
Mht. barnevognen, så står vores hos svigermor, fordi HUN er overtroisk. Og det irriterer mig faktisk lidt. Jeg synes, det er noget så belastende, hvis vi ikke må få den hjem før jeg føder. Fint, at den står der nu - den står hos hende, fordi hun har betalt og hun krævede, at vi ikke havde den hjemme, hvortil jeg svarede, at så måtte hun altså selv opbevare den. Men måske man gerne vil have liften med ind på hospitalet? Når bebsi nu skal bæres den lange vej ned til bilen? Vi vil i hvert fald nok gerne have barnevognen klar herhjemme, når vi kommer hjem - uden at skulle tage stilling til et besøg af svigermor. Så jeg tror, jeg vil bede hende om, at vi får den hjem i starten af maj, det må hun altså finde sig i...
Hm, dåbskjolen... stenet. Nu skal vores ikke døbes, og selv hvis den skulle, ville det nok ikke blive i dåbskjole - så det får vi lidt svært ved