BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Husjagt

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Husjagt

Indlægaf Katten » ons, 05. oktober 2011 11:50

Så er den store husjagt sat ind, vi har endnu ikke fået nogen officiel opsigelse fra vores udlejer, men det vil være rart at man ved hvor man skal hen når den kommer.
Vi havde først fundet et dejligt hus i fantastiske omgivelser, men med vores stramme økonomi er det nok for dyrt så nu er ved at finde et andet i samme område men med lidt mindre plads og til en billigere leje. Har her til formiddag været ude og kigge på 3 huse og skal se et til på søndag, det sidste vi kiggede på i dag var der klart gode muligheder i, det er ved at blive sat fuldstændig i stand så det ville være næsten nyt når vi skulle flytte ind, så det er jo lækkert :D Det ligger lige ved siden af en skov, så der er gode muligheder for at gå lange ture, hvilket jo også er dejligt. Der er bare den lille ting at selvom det kun ligger en 8 km fra byen, så går der faktisk ikke rigtig noget offentlig transport derud og da vi kun har en bil, vil jeg være nød til at skulle finde en eller anden alternativ måde at komme til byen på. Min kæreste er meget hook på huset og området i det hele taget (huset vi skal kigge på på søndag er faktisk nabohuset) og det er da også mega fedt, det er bare vildt irriterende at der ikke køre rigtig bus derud, da det ligger ude på landet vil der jo være dage vinter og efterår hvor man ikke kan cykle pga. vejret :-(
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Re: Husjagt

Indlægaf zoo » søn, 09. oktober 2011 08:55

Jeg håber I finder det helt rigtige hus :-) Det lyder da i det mindste til der er noget at vælge imellem. Spændende.... :-)

Vi går selv og afventer lidt her. Vi bor rigtig fint her lige ned til Flensborg Fjord. I et lejet hus, da vi bor sdåan lidt specielt. Vi bor i en ejendom med 2 lejligheder. Vi har den nederste lejlighed min mand og jeg og hos os bor min søn. I lejligheden ovenpå bor min mands ekskone, hendes kæreste og min mand og hendes 2 piger. Det var svært at finde et købe hus der kunne rumme dette. Nå men ejeren af huset ejer også det der oprindeligt var Garntnerhus til ejendommen her.....det står tomt og planen er at det skal renoveres fuldstændig til foråret. Det håber vi rigtig meget lykkedes, min mnad og jeg vil gerne overtage det, Ungerne er efterhånden så store og er ikke meget hjemme, så vi har nok lidt brug for igen at få vores eget.....men stadig at være tæt på. Det kan blive sådan et fedt hus og også med udsigt over fjorden som vi har nu :-)
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Katten » søn, 09. oktober 2011 15:55

Vi var ude og kigge på det sidste hus i dag og det var bare helt perfekt :hello1: der er 3 værelser så der er både til at knægten kan sit eget værelse og vi kan få soveværelse og et børneværelse mere, super lækkert :D Kæmpe have er der også til og det ligger lige i skovbrynet, vi snakkede med den nuværende lejer og han har lavet en liste over ting der gerne måtte forbedres ved huset, den overtager vi så vi kan bruge den til at forhandle om hva der skal laves før vi flytter ind. Det er en kæmpe lettelse at få det på plads, så nu skal vi bare til at pakke så vi kan flytte 1. nov.

Det lyder som at det er et dejligt sted I bor og super lækkert at det fungere så godt med din mands ekskone, jeg kunne godt nok ikke bo så tæt på min kærestes eks synes det er fint at hun bor en halv time væk. Det ville da være lækkert hvis I kunne få gartnerboligen, den er jo netop for sig selv, selv om det er lige ved siden af så det vile være perfekt for pigerne også.
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Indlægaf zoo » søn, 09. oktober 2011 16:44

Ejjjj hvor fedt med huset. tillykke med det :-)

Det var heller ikke noget vi gjorde bare sådan, vi havde kendt hinanden i 7 år på det tidspunkt. Jeg kunne heller ikke bo sådan med min egen eks skal så siges.

Men vi kan også mærke nu hvor ungerne er så store er det måske tid til et ryk. For det har jo været for deres skyld vi flyttede ind her.
zoo

Indlægaf Katten » søn, 16. oktober 2011 12:09

Så skal vi ud og skrive kontrakt i morgen, det bliver så spændende :D Vi vil også gå i gang med at rykke have planter og brænde derud, det kan jo sagtens passe sig selv i haven selvom vi ikke bor der endnu og så er der ikke lige så meget der skal flyttes på en gang. Satser på at vi får nøglerne d 1. nov så der er ikke længe til :D

Jeg synes det er vildt fantastisk at I har boet sådan for børnenes skyld, det har de sikkert været utrolig glade for, men kan også godt forstå at I gerne vil have jeres eget nu :-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Indlægaf zoo » søn, 16. oktober 2011 15:51

Jeg kan godt forstå I vil igang så småt med at flytte. Hvor er det bare fedt I har fundet noget og så så hurtigt også.

Håber så lige jeres andet lille projekt også liii lykkedes denne måned ;-)

Om det er fantastisk ved jeg ikke, for mig har det været praktisk at bo sådan. Og jeg vil også sige at det ikke bare er noget man gør, der kræver noget fra alle sider.
zoo

Indlægaf Katten » man, 17. oktober 2011 20:46

Så er kontrakten skrevet under, dejligt så er man helt sikker på at det er vores :-) Har brugt dagen på at pakke flyttekasser, imens kæresten og knægten har flyttet brænde, fantastisk arbejdsfordeling synes jeg ;-)
Nu venter vi bare på lov til at flytte ind og helst i denne uge, for kæresten har nemlig ferie.
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Indlægaf zoo » man, 17. oktober 2011 21:49

FEDT tillykke med det :-)
zoo

Indlægaf stinapigen79 » tirs, 18. oktober 2011 10:06

dejligt så kom der ro på alligevel :)
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf Katten » tors, 20. oktober 2011 09:35

Jubiiiiii vi fik nøglerne udleveret i går :D så nu er det virkelig vores, det er helt fantastisk. I dag skal vi så ud og male og i morgen flytter vi alle møbler mm, det er super dejligt at vi kan flytte ind så hurtigt :wav:
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Indlægaf zoo » tors, 20. oktober 2011 10:49

Fedt!!!!!
zoo

Indlægaf stinapigen79 » tors, 20. oktober 2011 10:56