BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Hjælp til selvhjælp - lun trøje eller lign. til baby

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Hjælp til selvhjælp - lun trøje eller lign. til baby

Indlægaf Lærkemus » søn, 03. oktober 2010 14:10

Hej piger
Jeg ved ikke, hvor jeg ellers skal søge hjælp, har ledt og ledt. Ingen af de butikker jeg har været i, har fleece uden hætte....som der i øvrigt er mange der efterlyser, siger de. :shock:
Jeg har en lille varm dreng, der når det bliver køligere, nok skal sove i en slee-bee pose i barnevognen. Jeg leder efter en dejlig blød, let og ikke for varm fleece trøje eller jakke UDEN hætte. Eller måske en lun cardigan. Jeg vil nødig op og betale 400 kr, som jeg har set dem til på nettet. Jeg har købt en MOLO brugt, men syntes den er stiv i det (det er dog ikke teddy fleecen - kan den i øvrigt anbefales???). Men er der ikke nogen, der kan anbefale et mærke eller lign. som en lille dreng (str. 62) som sveder let kan bruge.
Heldig mor til en og en i vente.
Lærkemus

Geografisk sted: Aalborg

Re: Hjælp til selvhjælp - lun trøje eller lign. til baby

Indlægaf HeidiBH » søn, 03. oktober 2010 15:18

Tænkte du kunne få en af bedsteforældrene til at sy eller strikke en? Om det ikke var en billig mulighed? Ellers syer min mor i hvertfald børnetøj, så hun vil sikkert gerne hjælpe hvis det er helt lost..
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Re: Hjælp til selvhjælp - lun trøje eller lign. til baby

Indlægaf Lærkemus » ons, 06. oktober 2010 14:28

HeidiBH skrev:Tænkte du kunne få en af bedsteforældrene til at sy eller strikke en? Om det ikke var en billig mulighed? Ellers syer min mor i hvertfald børnetøj, så hun vil sikkert gerne hjælpe hvis det er helt lost..

Hej
Det er da godt nok pænt af dig. :-) Det vil jeg lige huske...det med din mor der syr. Har selv tænkt på det, man kan jo købe så meget lækkert blødt stof. Men skal mødes med en veninde som siger hun har nogle stykker liggende, så jeg må se om det er noget vi kan bruge.
Heldig mor til en og en i vente.
Lærkemus

Geografisk sted: Aalborg

Tilbage til Ordet er frit