BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Her er sgu så dejligt!

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Her er sgu så dejligt!

Indlægaf Alexis » ons, 03. februar 2010 21:48

Og det er pga. alle jer søde dejlige piger - hver og en af jer med alt hvad i indeholder.

Har haft profiler andre steder af ren nysgerrighed, for at se hvordan det var, og brugt et kagegalleri meget på et andet site, hvilket resulterede i, at jeg også har brugt sitet lidt løbende til andre ting.
Men har hele tiden når jeg har været på det andet netværk siddet og tænkt. Gå nu in på BoN og se hvad der sker.... der er meeeget bedre at være, meget hyggeligere og hvordan mon det går de skønne damer?

Tak for : Mindre drama, færre alt for tuchy feely kvinder og meget dybere og mere respekt for hinanden.

Jeg synes sgu i er SKØNNE! :wav: :wav: :toothy4: :toothy4:
PB Startet 10/08
Barnløshed uforkl. - alt ser fint ud hos begge.
Biokemisk 11/ 09, maj/juni 10? 11/10
IUI 1 n. IUI 2 n. IUI 3 n. IUI 4?, IUI 5 b.
IVF 1 SA 4+3 :(
22/3/11 Naturligt gravid <3<3 Blive derinde og voks dig stærk lille liv <3<3
Brugeravatar
Alexis

Geografisk sted: København V

Indlægaf salem » ons, 03. februar 2010 21:54

et kagegalleri uuhhhh det må man da ind og se på hehe :D

Men ja her er hyggeligt og seriøst ;-) og ikke fnidder fnadder som der ofte kan være på andre fora.
Billede
salem

Geografisk sted: vejle

Indlægaf Stinna30 » ons, 03. februar 2010 22:39

Hvor er du sød, Alexis. Jeg synes også, det er det bedste forum - er kun på 1 andet en gang imellem. Jeg håber, du snart får ÆL og ser dobbelt, så du kan komme ind i terminsgruppen :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf pivpiv » ons, 03. februar 2010 22:54

Åååhh hvor er du herlig :)
jamen i lige måde til jer alle.
Siden er som den er pga alle jer.

Jeg er på en del sider og alle har deres charme, nogle er jeg på fordi veninderne er der og en er jeg på fordi jeg har været der i over 8 år og efterhånden er en del af tapetet der ;)

Men jeg er herinde hver dag og prøver at skrive lidt i ny og næ..... dog er der jo ikke så meget jeg kan skrive om i kampen om baby da vi har opgivet, men jeg er her ;)
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf magdalene » tors, 04. februar 2010 11:39

Ja, du har ret Alexis :-)

pivpiv@ nu sidder jeg her og er ret nysgerrig efter at høre din historie, når du skriver at I har opgivet - jeg har jo ikke været herinde så længe, og kender den ikke...vil du dele? ;-)
Har forsøgt siden maj 2009
Resultat af udredning: Kvinde: alt ok - mands sædprøve: nedsat bevægelighed
1. IUI dec negativ
2. IUI jan negativ
3. IUI feb afbrudt cyste
4. IUI mar afbrudt cyste
5. IUI apr afbrudt tidlig ægløsning
Brugeravatar
magdalene

Indlægaf pivpiv » tors, 04. februar 2010 12:16

Magdalene.
jo jo du må gerne spørge.
Vi har prøvet i 3-4 år og efter 4 spontane aborter blev det hele for meget og oven i hatten så døde min far af kræft for lidt over et år siden i en al for ung alder.
Nu har jeg mistet modet, jeg er totalt cancer forskrækket og jeg orker ikke flere spontane aborter. Så kigger jeg på vores søn og tænker at så må han være ene barn. Jeg tør ikke få flere børn som tingene er nu.

knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf magdalene » fre, 05. februar 2010 08:49

hej pivpiv,

Tak fordi du ville share :-)...det kan jeg sgu godt forstå, må have været hårdt for jer :-(
Har forsøgt siden maj 2009
Resultat af udredning: Kvinde: alt ok - mands sædprøve: nedsat bevægelighed
1. IUI dec negativ
2. IUI jan negativ
3. IUI feb afbrudt cyste
4. IUI mar afbrudt cyste
5. IUI apr afbrudt tidlig ægløsning
Brugeravatar
magdalene

Indlægaf Snebold » fre, 05. februar 2010 10:51

Alexis kan kun tilslutte mig hvad du skriver. Det er også grunden til jeg bliver ved at vende tilbage hertil.
Nu kommer jeg eller mest på Små-engle, da jeg synes det er svært at skrive om mine tanker til "almindelige og naive" kvinder. Og misforstå mig ikke -at være "almindelig og naiv" er det skønneste i verden, jeg ville give meget for at være sådan igen. At være naiv gravid er det skønneste i verden.
Men selv om jeg har svært ved at skrive herinde, ja så kan jeg heller ikke slippe jer. Der er altid sådan en god stemning herinde og netop en respekt og forståelse som jeg også har manglet lidt i andre fora jeg har kigget lidt med i.
SÃ¥ mange tak til jer alle for dette forum.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Babywanted » søn, 07. februar 2010 23:16

Lige præcis, det er så hyggeligt herinde - der er ikke så mange brugere, vi kender hinanden stort set alle sammen, og der er ikke ret mange medlemmer, der lige blev gravide i 1. hug. Ikke at det er forbudt eller ikke velset, vi har bare lidt mere til fælles, os herinde der har prøvet et stykke tid. Nu sidder jeg og er overlykkelig, men jeg kan ikke slippe jer og jeres skæbner. Netop pga. dette intime, lille forum, tænker jeg ofte på mange af jer og vil gerne følge jer og kunne skrive jubii, tillykke, når storken får bredt sine vinger bredt nok ud.

Klem
Brugeravatar
Babywanted

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf HeidiBH » ons, 10. februar 2010 11:53

Kan også kun joine dine fine ord..

BoN har været en fantatisk støtte i hele forløbet, og er inde og kigge stort set hver dag.. Man føler virkelig støtten og de heppende ord.. Er virkelig skønt.. Det rare er også at det føles ikke som om der er 1000 medlemmer, men er vi er en lille intim gruppe, hvilket gør det som babywanted også siger, at vi lige som kender hinanden og mange er i samme båd.. Synes det er helt fantastisk..

Det er virkelig rart med et forum til dette, hvor man "kender" hinanden og følger med i hinandens kampe og kan dele erfaringer med videre.. Dette kan godt være svært med ens veninde der ikke selv er igennem det samme..

Så tusind tak alle samme for dette skønne forum.. :-)
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Tilbage til Ordet er frit