BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

hej alle sammen

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

hej alle sammen

Indlægaf kathe » tirs, 24. maj 2011 09:55

det er godt nok ved at være noget tid siden jeg har været her inde puha da

her ved os går det super godt lille manden (jonas) er ved at være 3 månder nu :shock: tiden flyver bare afsted jeg kan næsten ikke følge med, jonas kan selv holde hans hovede og snakker og griner bare man siger hej til ham han sover også godt om natten kl ca 21.30 kommer han i seng og sover hele natten til ca kl 07.30 til far kommer hjem det er noget hans mor er så stolt over :lol: min lille søn er ved at blive en stor dreng nu hans vægt siger 7600g og 68cm så han trives godt :D
jonas skal døbes den 12/6 det glæder vi os meget til kniber næsten en lille tåre ved tanken og han skal snart døbes :lol:

hvordan har i det jeg har savnet jer her inde :D knus og kram fra en super stolt mor
Billede
kathe

Geografisk sted: nordjylland

Re: hej alle sammen

Indlægaf Jasmi » fre, 27. maj 2011 07:31

Hej.
Sikken fin dreng du har og det glæder mig at læse at Jonas sover hele natten, så heldig er der mange af os som ikke er.

Men Jonas er virkelig fin.. tillykke
Jasmi

Indlægaf Stinna30 » fre, 27. maj 2011 09:55

Ja, du er heldig, at han sover hele natten :D Gustav sov først igennem, da han var 8 1/2 måned, og det var efter lang tids træning og mange søvnløse nætter. Men det er skønt for jer, at det går så nemt med jeres lille guldklump.

God barnedåb :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Katrine-mor » fre, 27. maj 2011 12:59

Hej Kathe

Det lyder da til at din søn stortrives og at I rigtig nyder hinanden :D
Lyder lækkert at han sover igennem om natten...det er da guld værd, da der så er mere overskud i dagtimerne :-)

Kan godt forstå at du bliver helt rørt ved tanken om at han skal døbes... det er da også en stor dag :D
Jeg glæder mig også meget til at vi skal til at planlægge vores søns dåb :D

Kram
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Tilbage til Ordet er frit